לשמור על גב בריא

כאבי גב זוהי תופעה שכיחה אבל לא חייבים שיהיה כך, כאשר מרגישים כאבי גב תחתון סימן שהגוף שלכם מאותת משהו והוא צריך התייחסות. רוב כאבי הגב נובעים מיציבה לא נכונה, אם זה בישיבה כפופה מול המחשב, או הליכה לא נכונה , הרמת משאות כבדים וכדומה. לעיתים מצטרפת לכך גם הגנטיקה במשפחה שיכולה אף היא להשפיע על כאבי הגב. כאשר חוליות הגב דחוסות ומופעל עליהם משקל לא תמיד הן עומדות בלחץ ונוצר כאב. ניתן לבצע תרגילים שיוכלו להקל על כאבי הגב ומעתה ישיבה, הליכה נכונה בהחלט מתכון מנצח לתופעת כאבי הגב.

כאב גב תחתון- מה עושים?

כאמור התופעה היא שכיחה מאד מדובר על גילאים שונים, לא רק מבוגרים סובלים מכאבי גב, יכולים להיכלל גם תלמידים בבית ספר, סטודנטים במכללות או אוניברסיטאות וכדומה. אין גיל לכאבי גב. אך כאבי גב תחתוןכאשר הכאב כבר תפס אתכם מומלץ לפנות אל מומחה בתחום על מנת שיאפשר לכם לשחרר את כאב הגב ולחזור לשגרה כמה שיותר מהר. לפני שפונים אל מטפל או מרפאה כזו אחרת יש לברר תחילה מה התחום העיקרי של אותו מטפל כיוון שישנה קשת רחבה לגבי טיפולים אלו ויש להתאים את סוג הטיפול למטופל. ברוב המקרים כאבי גב תחתון עוברים בתקופה מסוימת אך קיים עדיין הסיכוי שהם יחזרו שוב, יחד עם זאת אם הכאב אינו מרפה חשוב לבצע בדיקות מקיפות כמו צילומי גב, בדיקות דם וכדומה.

האם יש גורמים מחשידים בתופעת כאבי גב

ובכן לא כל כאב גב תחתון הוא חלילה מראה שיש סכנה או מחלה קשה ולכן יש לקחת דברים בפרופורציה , באותה נשימה אל לנו להזניח את גופנו ולכן כאשר יש תופעות שלא נראו בעבר כגון: ירידה במשקל, חולשה, חום , הרגשת רפיון וכדומה יש לגשת לבדיקות ולהיות במעקב.

פתרון טבעי

יש דבר כזה תרופה טבעית לבעיית כאב גב תחתון? ובכן כל אדם הוא שונה וכך גם הטיפולים הם שונים ופועלים באופן כזה או אחר על הקלה של כאב, ניתן למצוא טיפול שיכול לסייע ולהפיג את כאבי הגב בעזרת מגע, את זה ניתן למצוא במרפאת אוסטאופטיק קליניק בה אנו משלבים טיפול בעזרת מגע בלבד ללא התערבות עם תרופות, שמנים וכדומה. הטיפול מתבצע בעזרת מטפל מומחה ומסמך והתוצאות מדברות בעד עצמן ורבים מן הלקוחות כבר ניסו והרגישו הקלה בכאב הגב. רוצים לנסות? מוזמנים לקבל פרטים נוספים וטיפים.