טיפול בשיטת IDD

טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

טיפול הIDD הוא תראפיה ללא התערבות כירוגית, ניתוחים או זריקות הפועל באמצעות מתיחה (אי דחיסה) ממוחשבת לעמוד השדרה ומפעיל כוח המותאם אישית למטופל.

הטיפול מאפשר לסובלים מכאבי גב וצוואר לשוב לחיים פעילים ובריאים.
הפעולה היא בלתי פולשנית, עדינה, בטוחה ומדויקת.

כיום, תראפיית IDD מהווה חלופה מקצועית ויעילה לשיטות הפעולה המסורתיות שכשלו, ותוצאותיה יוצאות דופן ומדברות בעד עצמן.

אם אתם סובלים מכאבי גב וצוואר שמסרבים לחלוף, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לאלפים שכבר פנו לטיפול IDD ולגלות את איכות החיים מחדש.

השאירו פרטים למידע נוסף

היתרונות של טיפול ב-IDD:

✓ הפגת כאבים והקלה לזמן ארוך

✓ הפסקת נטילה של משכחי כאבים

✓ הימנעות מזריקות וניתוחים

✓ טיפול לא פולשני, ללא סיבוכים וללא תופעות לוואי

✓ שיפור משמעותי בניידות ותנועה

למי מתאים הטיפול?

✓ בלט ופריצות דיסק (מותני או צווארי)

✓ ניוון דיסק

✓ הקרנת כאב מהגב לרגליים

✓ הקרנת כאב מהצוואר לידיים

✓ כאבי גב תחתון כרוניים

✓ ועוד…

טיפולי IDD הינם טיפולים המבוססים על ראיות ותוצאות, אשר זכו להכרה נרחבת במסגרת ביטוחי-בריאות לסוגיהם ברחבי העולם. במרפאה שלנו, אנו ממשיכים לשפר התמחותנו בטיפולי ה-IDD מעצם היותנו שותפים פעילים בקהילה הבינלאומית של המטפלים ב-IDD, לרבות פרסומם של מחקרים בכל מקום אפשרי.

ב-2016 קיימנו וערכנו בקרה פנימית על 400 מטופלים (בסיועם ובהובלתם של אורתופדים כירורגים), שבדקו את השילוב בין טיפולי IDD והטיפולים הידניים של התרפיסטים במרפאה.

הממצאים שהגענו אליהם היו מדהימים:

לאחר טיפולים בתרפיית IDD כמעט כל המטופלים חשו הקלה בכאבים. 86% מכלל המטופלים דיווחו על שיפור ניכר של למעלה מ- 75%, וזאת לאחר שנים רבות של סבל וניתוחים שכשלו.

סרטונים בנושא IDD

לקוחות מספרים