כאבים אחרי תאונה? אל תזניחו את זה!

תוכן עניינים

 

לא הכול צפוי בחייו של האדם, אתה יכול להיות הכי זהיר בעולם וליפול ולהיפצע למשל.. וכך גם בתאונות.
תאונות דרכים העיקר בשל אפקט ההפתעה כאשר אתה ממש לא מוכן לקראתם ולא ערוך אתה לא מספיק להגן על עצמך, לבלום ולהדוף את המכה ואתה עשוי למצוא את עצמך ניזוק כל כך ,סובל מכאבים קשים גם מהתאונה הפשוטה ביותר אין לדעת מה יהיו התוצאות..

תאונה דרכים, היום שאחרי

ובכן, לא תמיד מרגישים באותו הרגע בכאבים ולא מבחינים בנזקים ורק רוצים לחזור הביתה ולדמיין שהסיטואציה המבהילה הזאת הייתה למעשה חלום ופשוט לשכוח מזה.
אז זהו, שזה לא ממש מתאפשר .
בדרך כלל מצבים מסוג זה נוסעים מטראומה שהגוף מקבל הן פיזית והן נפשית ולעיתים קרובות רק ביום יומיים שלאחר המקרה הגוף חש את ההשלכות..
כאבים שקשה לפעמים לתארם.. חבלה פנימית חיצונית כאב לא ברור שאין לך מושג איפה להתחיל להסביר שכואב לך ההרגשה למעשה כאילו פשוט כל איבר בגופך כאוב ובהחלט ניתן להבין זאת גם אם התאונה לא הייתה גדולה מאוד ברגע שהגוף חווה טלטלה וזעזוע הוא מבטא זאת .

על צליפת שוט שמעתם..?

צליפת שוט זהו מקרה במצבי תאונה בו הראש נזרק אחורה וקדימה בפתאומיות דבר העשוי לגרום לנזק לחוליות, לעמוד השדרה הצווארי .
מה מרגישים? הגבלה בתנועה , כאבי ראש, כתפיים צוואר אף בעיות נוירולוגיות עשויות לצוץ…ובהחלט ראוי לטפל בבעיה שכזאת בהקדם כדי למנוע נזק עתידי עד כמה שאפשר או לפחות למזער עד כמה שניתן.
וזו דוגמה אחת מיני רבים לחבלות, פציעות ופגיעות שעשויות להופיע לאחר תאונה.
המלצתנו, מעבר לטיפולים הרפואיים הידועים זה למעשה להגיע ולקבל טיפול אוסטאופתי שאינו כימי או מזיק לגוף בשום צורה, מוכח ביעילותו ואינו בעל תופעות לוואי כלל!! טיפול שאינו פולשני ומוכר בארץ ובעולם בזכות אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו.

במה מטפל העולם האוסטאופתי..?

מעבר לתאונות והשלכותיהם – מצב נפשי, דכאון, צלצולים באוזניים המוכנים טינטונס, כאבי גב תחתון ועליון, בעיות בעמוד השדרה , כאבי שרירים, פציעות ספורט, מיגרנות , בלט דיסק ופריצת דיסק והשלל רחב.
הטיפול נכון לכל גיל מצעיר עד לקשיש ושוב אינו בעל אופי תרופתי או תופעות לוואי נוספות בהחלט מנפלאות עולם הרפואה המשלימה !.

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן