תאונה? ישנן השלכות שלא חייב להמשיך ולסבול

התנגשות כלי רכב, עד כמה חמורה הפגיעה שלך?

הרקמות הרכות שבצוואר עשויות להינזק מעצם פתאומיות המכה, שבחלק מן המקרים הראש נזרק אחורה וקדימה.
פרמטר עיקרי לבדיקת הנזק הגופני הוא חגירת או אי חגירת חגורת בטיחות.

מה ירגיש הנפגע?

התסמינים עשויים להתבטא במספר דרכים.
חשוב לציין כי ייתכן שהנפגע לא יבחין מיד בכאב והוא עשוי להופיע לאחר מספר ימים ואפילו יותר מאז המקרה לכן יש להיות קשובים לקריאותיו של גופנו גם אם עבר זמן מה מהתאונה אין זה אומר שהגוף במצבו התקני.
הכאב עשוי להופיע ברוב המקרים באזור הצוואר או כאבים שיקרינו לאזור הגב, הכתפיים ואזורים נוספים.
סחרחורת, כאבי ראש ,עייפות ,גב, תחושת נימול או דגדוג בזרועותיו/רגליו ייתכן בשניהם ואף תחושת דיכאון.
כן, דכאון הרבה אנשים  מגיעים למצב דכאוני כתוצאה מהטראומה שחווה הגוף וגם טראומת הבהלה מעצם האירוע ומופנים לטיפול פסיכולוגי במקרים מסוימים  אף פסיכיאטרי בעקבות השינויים ההורמונאלים שמופיעים לפעמים גם מופיעה תחושת הדיכאון אותה הזכרנו קודם שמתבטאת גם בחוסר ריכוז ושעות שינה כל זה מוביל לתחושת תשישות ועצבנות ומקשות על הנפגע שגם ככה כבר סובל מכאבים לא קלים כלל.
תתקשה לשוב למקום עבודתך, תשלח לרופאים תעסוקתיים כי ירצו לבדוק האם מטרתך היא כלכלית בלבד אך רק מי שמבין את משמעות הנזק הגופני והטראומה שהוא חווה הן פיזית והן נפשית יבין באמת שכל מבוקשך לחזור לאיתנך.

באמצעות טיפול רציף ותוכנית טיפולית נכונה אוסטאופתיק קליניק  תוביל אותך לשינוי גדול נתחיל עם הנפגע תהליך שיקום- לגוף נדרש זמן לא מבוטל על מנת להחלים בעקבות סוג הפגיעה לגוף לא קל אך יחד עם עזרה מתאימה וניווט נכון,תרגילים ביתיים במקביל זה בהחלט אפשרי.

מבטיחים טיפול עדין ורגיש למצבו הפיזי והנפשי של הנפגע תוך עבודה על שיקום נזקי הגוף ושיכוכם.

חייגו אלינו עכשיו 050-3804448 להתייעצות ופרטים נוספים.