עולם הטיפולים המשלימים

עולם רחב זה ידוע בטיפוליו המגוונים, תכונותיהם הטבעיות ויכולות הריפוי, נחת וחיבור שטיפולים אלו גורמים.
לפניכם מספר סוגי טיפולים משלימים שבהחלט כדאי לכם להכיר.

לפניכם מספר שיטות טיפול טבעיות מעולם הרפואה המשלימה:

• רפלקסולוגיה- שיטת טיפול מן עולם הרפואה המשלימה , השיטה מתבססת על טכניקות טיפול שונות במטרה לשחרר אנרגיה חסומה.
  • שיאצו- השיטה מקורה ביפן, השיטה מבוססת על עקרונותיה של הרפואה הסינית.
    בגוף שלנו ישנם ערוצי אנרגיה שאינם נראים אלו נקראים מרדיאנים אלו משפיעים על חלקי הגוף השונים. הטיפול עצמו מתבצע במגע יד.
  • הילינג- הטיפול מתבסס על אנרגיות שמועברות במגע / ללא מגע כלל בדומה לשיטת הרייקי. טיפול זה משמש לצורכי איזון וטיפול של הגוף והנפש.
  • רייקי- הרייקי התפתח בתחילת המאה ה-20 ע"י מיקאו אוסיאי ביפן.
    שיטת טיפול אלטרנטיבית מתבססת על ידי מגע יד בלבד/ חלקם ללא מגע. השיטה מדברת על שימוש באנרגיה שמגיעה מהיקום ונמצאת אצל כל אחד מאתנו.
  • יוגה- היוגה עובדת על חיזוק פיזי אך גם מנטלי, הכול באופן טבעי ותורם מאוד לתפקוד הגוף. יוגה- היוגה עובדת על חיזוק פיזי אך גם מנטלי, הכול באופן טבעי ותורם מאוד לתפקוד הגוף.
  • ארומתרפיה- שיטה הפועלת באמצעות ריח כפי שניתן להבין משמה, מעוררת תגובות בגוף באמצעותו.
  • אוסטיאופתיה- שיטה שמקורה בארה"ב אך כיום היא מוכרת בכל העולם.
    השיטה הינה שיטת טיפול טבעית הנעשית על ידי מגע יד בלבד. שיטת האוסטיאופתיה מטפלת  במגוון בעיות בריאותיות פיזיות ונפשיות. שמה דגש על הטבע, נעשית במגע יד בלבד. בשיטה אנו,אוסטיאופתיק קליניק מתמחים ומעניקים שירות מנוסה מקצועי מתוך ידע רחב שנים
  • הומיאופתיה- מטרתה של שיטה זו היא יצירת איזון נפשי שישפיע על הגוף.
  • נטורופתיה- שיטת טיפול מתבססת על תזונה בריאה, פעילות גופנית ועוד.
    שיטת הטיפול הזו מתבססת על שילובים מהרפואה המסורתית.

• איור ודה- מדע החיים, שיטה הקיימת מעל 5,000 מטפלת בנפש ובגוף. ישנם מסאג'ים בשיטה זאת.