לפעמים הגישה עושה את ההבדל

תוכן עניינים

בשנים האחרונות נראה כי גדלה המודעות באופן משמעותי אודות הקשר ההדוק בין גוף האדם לנפשו, הנפש גישה טובה לטיפול בכאב שלנו היא חלק בלתי נפרד מאיתנו ולכן יש לקחת אותה בחשבון בזמן שרוצים לטפל בבעיה בריאותית המתבטאת בגוף. במילים אחרות, על מנת לטפל בכאב שאתם חווים באופן יעיל יש לקחת בחשבון גם את הגישה בה אתם מחזיקים ברוב הזמן…

אם תחפשו טיפול לכאב שלכם בזמן שאתם באים בגישה ש"אין טיפול כזה", סביר להניח שגם לא תמצאו אותו! אין זה משנה מה הבעיה שלכם, גישה של אופטימיות ואמונה היא תמיד נקודת פתיחה טובה יותר ותגדיל את הסיכויים להשיג את המבוקש (בנוגע לכל דבר בחיים).

לאמץ את הגישה הנכונה…  

1. למדו להקשיב לגוף שלכם.
אם באמת שמים לב לדברים ניתן לראות שהגוף שלנו כל הדבר משדר לנו סימנים ותחושות אשר יכולים לעזור לנו לשמור עליו. אם אתם סובלים מכאבי גב כדאי מאוד ללמוד את המגבלות שלכם ולא ללכת נגד, למדו אילו פעולות גורמים לכם לכאב ועשו את המיטב בניסיון להימנע מפעולות אלו ובמקומם לבצע פעולות חכמות יותר שישמרו על הגב ויחסכו כאבים מיותרים.

 2. לחזק את הגוף. 
לצורך הדוג', מי שסובל מכאבי גב יודע שזה יכול לפעמים לתפוס אותנו בזמן שהכי לא מתאים ולשבש לנו לא פעם את שיגרת היום. אז במקום לחכות לכאב, אולי הגיע הזמן לנסות ולטפל בו?! נכון שבמקרים רבים כאבי גב הם דבר שמלווה לכל החיים אך ניתן לצמצם את הכאבים ולקבל יותר שליטה על החיים על ידי כך שנחזק את שרירי הגב ונאפשר להם על ידי כך להתמודד בצורה טובה יותר על העומס שיש עליו. על מנת לעשות זאת התייעצו עם הרופא שלכם אודות תרגילים שיכולים להתאים לכאב הגב שמלווה אתכם, זה ידרוש מימכם להשקיע מעט זמן מידי יום אך בהחלט מדובר בהשקעה משתלמת.

3. אל תחכו ל"זמן הנכון". 
אנשים רבים נוטים לוותר לעצמם ופשוט חיות עם הכאב במשך שנים מבלי לחפש אחר פתרון שיכול לסייע להם בעוד שישנם מגוון רחב של טיפולים אלטרנטיביים אשר עוזרים בשיפור החיים של אין ספור אנשים שסובלים ממגוון בעיות עוד לפני שפונים לכדורים או ניתוחים. ישנם לא מעט שיטות טיפול אשר מוכיחות את עצמם בכל רחבי העולם, חלקם אפילו 100% טבעיים ויעילים באותה מידה.

אוסטיאופתיה כשיטת טיפול…

בבסיסה של שיטת הטיפול אוסטיאופתיה לוקחים בחשבון תמיד את הקשר ההדוק בין הגוף לנפש ומאמינים כי על ידי הקשבה נכונה לגוף ניתן לתת מענה וטיפול ממוקד ונכון יותר לכל אדם בהתאם לסוג הבעיה. בעזרת אבחון מקצועי והקשבה אודות אופי החיים שלך ניתן להגיע למקור הבעיה ולהתאים טיפול מתאים אשר יסייע בפתרון הבעיה ולא טיפול רק בסימפטום שלה…

מידע נוסף על הטיפול >>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן