כיצד אורח חיים שאינו בריא יכול להשפיע על בעיות בגופנו ?

תוכן עניינים

תזונה נכונה, פעילויות ספורטיביות התנהלות יומיומית בבית ובעבודה כל פרט כזה שנראה לנו קטן עשוי להשפיע על גופנו לטוב ולרע.
בשיטת האוסטיאופתיה המטפל מכוון את מטופליו לאורח חיים בריא ונכון שמשליך באופן ישיר על בריאותו הנפשית והפיזית כחלק מרזיה המופלאים של השיטה.
בואו נלמד להכיר אותה עוד קצת..

 

האוסטאופתיה

טיפולי האוסטיאופתיה בארץ ובעולם , כאשר טיפולים אלו נעשים אצל בעל המקצוע הנכון התוצאות ידברו בעד עצמן.
השיטה נחשבת לבין המובחרות מעולם הרפואה המשלימה והמטופלים בה זוכים לתוצאות מדהימות ללא כל התערבות רפואית ובמגע יד בלבד.
באמצעות אבחון קפדני ולא פולשני האוסטיאופת-המטפל יוכל לזהות את מקור הבעיה ולהתאים לה טיפול והכל על  בסיס שיטת האוסטאופתיה.
ביכולתו של המטפל לאתר את הבעיה משורשה ולפתור אותה .
שמירה על אורח חיים נכון ובריא ימנע השלכות של פעולות נקודתיות שאנו עושים לא נכון על איברים אחרים בגוף שמבחינתכם כלל לא חשבתם שיש קשר בין אקט מסוים להשלכותיו על איברים נוספים בגוף, מצב רוח ועוד.

אורח חיים בריא, מה הוא?

כפי שציינו, זה יכול להתחיל מהמזון שאנו צורכים, פעילויות ספורטיביות שאנו עושים או לא עושים ועד לנעליים שאנו נועלים והמזרן עליו אנו ישנים..
כל פרט חשוב ומקושר ליותר מאזור אחד בגוף ראו למשל, שינה על מזרן שאינו נוח לכם, אינו תקני ובריאותי ולא ממש ייחסתם לזה חשיבות בעת הקניה…לאן זה יוביל אתכם? כאבי שרירים, גב ,עמוד השדרה , צוואר- הצוואר יקרין לראש והנה פגיעה חדה באיכות חייכם ומתכון לפתוח כל בוקר בעייפות, חוסר מצב רוח שלא לדבר על כאב טורדני וזו היא רק דוגמה קטנטנה ממש כטיפה בים..
בגופנו עשויות להיות בעיות רבות שנתקשה לאתר את מקורן ולכן הבעיות "יפתרו" במשכך כאבים ועוד אחד ועוד אחד עד שתבחינו שזה זמני, מזיק וכלל לא פותר את הבעיה משורשה.

אנו פותחים בפניכם את דלת הקליניקה שלנו, להגיע ולהכיר את השיטה, להתרשם מכל מה שיש לנו להציע וליהנות מטיפול איכותי שישפר את שגרת היום יום שלכם פלאים, אוסטאופתיק קליניק.

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן