כאבי גב תחתון – כתוצאה מפציעת ספורט

החיים יכולים להיות מאוד לא וודאיים. כמה שאנחנו רוצים להרגיש ביכולות הגופניות שלנו ובחוזק של הגוף שלנו לפעמים הגוף שלנו יכול לבגוד בנו. כאשר אנחנו עוסקים בספורט ונפצעים אנחנו יכולים לחוש שהגוף שלנו בגד בנו ושאנחנו כבר לא יכולים לסמוך עליו. התוצאה של פציעות ספורט יכולה להיות למשל תחושה של כאבי גב תחתון. כאשר אנחנו חשים כאבי גב אנחנו צריכים להבין שיכול להיות שנצטרך תקופת שיקום ארוכה עד שנרגיש טוב יותר. ההתמודדות עם כאבים בגב יכולה להיות לא פשוטה כי:

• עוצמת הכאבים יכולה להיות חזקה מאוד ולגרום לנו לסבל כאבי גב תחתון
  • הכאבים יכולים להפריע לתפקוד היומיומי שלנו בעבודה
  • הכאבים יכולים למנוע מאתנו לעסוק בפעילות ספורטיבית
  • הכאבים יכולים להפריע לנו לישון בלילה
  • הכאבים יכולים להפריע לנו לנהוג

כאשר אנחנו צריכים להתמודד עם הכאבים אנחנו צריכים לשקול שיטות טיפול יצירתיות כמו למשל טיפולי רפואה משלימה.

כאבי גב תחתון – והתמודדות טובה יותר עם הכאבים

כאבי גב תחתון יכולים להיות כאבים עזים מאוד וחזקים. כל כאב הוא לא נעים אך כאבי גב יכולים להיות כאבים שמאוד קשה להתמודד איתם. ההתמודדות עם הכאבים דורשת קבלה של הרבה טיפולים. בדרך כלל רוב האנשים בוחרים להתמודד עם הכאבים בעזרת נטילת כדורים חזקים מאוד נגד כאב. החיסרון הגדול ביותר של משככי כאבים הוא שהם יכולים לגרום להתמכרות. גם כאשר הכדורים לא גורמים להתמכרות הם יכולים לגרום לנזק לכבד או לתופעות לוואי אחרות כמו הקאות, בחילות, סחרחורות ועוד… . כל עוד אפשר להימנע מלקיחת משככי כאבים יש לעשות זאת וכדאי גם כאשר לוקחים אותם למצוא להם חלופות טובות יותר.

כאבי גב תחתון – איך אנחנו יכולים להתמודד איתם?

כאבי גב תחתון הם כאבים שיכול להיות מאוד קשה להתמודד איתם. כאשר אנחנו מתמודדים עם הכאבים אנחנו לא חייבים לעשות זאת לבד. פניה למטפל ברפואה משלימה יכולה לסייע לנו לקבל עזרה ולא להתמודד לבד עם הכאב שלנו. כאשר נפנה למטפל ברפואה טבעית הוא יוכל להרגיע אותנו וגם להרגיע את עוצמת הכאב שאנחנו חשים. יש הרבה מאוד שיטות שונות של טיפול ברפואה טבעית ותמיד מומלץ לפנות למטפל טבעי בשביל לקבל ממנו ייעוץ וטיפול. הטיפול הטבעי יכול להשלים את הטיפול שאנחנו מקבלים מהרופאים שלנו ובמקרים מסוימים הוא יכול גם לבוא במקום הטיפול הרפואי הרגיל.

לטיפים נוספים בנושא אוסטאופתיה לחצו כאן >>