כאבים בברך בעקבות קרע במניסקוס?

אולי כדאי בלהסביר שמיניסקוס הוא למעשה סוג של כרית הנמצאת בברך אשר משמשת כבולם זעזועים ולחצים קרע מניסקוס בברך המופעלים על הברך במהלך היום ובזמן פעילות גופנית. מדובר בתופעה די שכיחה בעולם הספורט בקרב ספורטאים רבים מענפי ספורט שונים.

האם יש לי קרע במניסקוס?

כמובן שההמלצה הטובה ביותר היא לפנות לרופא אשר יוכל לבחון את הכאבים שלכם באופן מקצועי ולא לנסות לאבחן זאת בעצמכם. בכל זאת, שמדברים על קרע במניסקוס זה לרוב מלווה בסימפטומים של כאבים עזים בברכיים ונפיחות בולטת. מאחר והכאבים עזים יש קושי בכיפוף הברכיים ולכן תחבושת אלסטית יכולה לעזור בהפחתת הכאב.

איך מטפלים במצב כזה?

שמדובר בבריאות לרוב אין נוסחה מדויקת וגם במקרה הזה, כל מקרה לגופו. ישנם מקרים קלים בהם לאחר רגיעת הכאב והנפיחות מפרק הברך מרפא את עצמו.
במידה ויש פגיעה רצינית יותר ניתן לאזן את המקום אך לא לרפא לחלוטין ולכן יש אפשרות לבחור לחיות בצורה מוגבלת יותר או לבצע ניתוח ולעבור תוכנית שיקום במטרה לשחזר את היכולות של הברך. שמדובר בספורטאים, במקרים רבים הם נאלצים לעבור את הניתוח מאחר ויכולות התנועה והמרווח של השרירים והמפרקים שלהם קריטיים ברוב המקרים.

אוסטיאופתיה כשיטת טיפול בקרע במניסקוס

אם בכל זאת אתם מחפשים אפשרויות אחרות לפני שרצים לניתוח, כדאי לדעת קצת יותר על שיטת הטיפול אוסטאותיה. אבחון מקצועי של אוסטאופט יכול לעזור בהבנה עמוקה יותר של מקור הבעיה ועל ידי כך מציאת הגישה הנכונה לאיזון המקום. טיפול אוסטיאופתיה יכול לאזן את הרקמות במפרק הברך ועל ידי תהליך להגדיל את הטווח התנועה הקיים..

עוד על טיפול אוסטיאופתיה >>