הקשב לגופך

אנחנו בוחרים בקפידה את הבגדים היפים ביותר, מטפחים את עצמנו , אפילו מדי פעם
טיפולי ספא ומסאז' ודואגים שהכול ייראה הכי טוב ושנרגיש הכי טוב..
אבל, לפעמים הגוף קצת מעלה סימני תשישות, חולשה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף כאילו הגוף מאותת לפעמים שאנחנו צריכים לקחת קצת פסק זמן מחיי היום יום הלחוצים והטרודים ופה אנחנו די מפסיקים לטפח את עצמנו…שלא לומר מזניחים…מבטיחים לעצמנו שמחר מחרתיים נבדק ונראה מאין השינוי שחל בגופנו אבל בנינו…זה לא בדיוק קורה…מתוך חוסר זמן או לחילופין מחשש לתופעות לוואי מכל מיני כדורים וכ' שישפיעו על חייכם לא תמיד לטובה..
במאמר הבא נכיר לכם שיטה טיפולית אלטרנטיבית אשר תחסוך לכם את הלבטים האם כדאי להיבדק או לא…את המחשבה על תרופות או כל דבר כימי אחר.

בריאות במקום הראשון

הכול יכול להיות נפלא…עד לכאב בלתי נסבל שמופיע בגופך כאב טורדני שמקשה להתנהל כרגיל כמו למשל כאבי גב תחתון , מיגרנות וכ' אלו בעיות שמקשות על התנהלות יום יומית תקינה ומחייבת טיפול.
הרבה בעיות בריאותיות עשויות לנבוע  מדברים שאנו עושים לא נכון במהלך חיינו כמו חוסר שעות שינה שיובילו לכאבי ראש, ישיבה לא נכונה במשרד שיובילו לכאבי גב, סטרס שיכול להוביל לתופעות פיזיות ונפשיות לא נעימות כלל…והרשימה עוד ארוכה.. ואילו יש גם בעיות שיצוצו מסיבות טבעיות או מקריות כמו תאונה נניח שגורמת להשלכות רבות לאחריה .בכל אלו יש לטפל כיוון שאין אף סיבה  להישאר עם הכאב ולהפחית את איכות חייך ושגרתך התקינה בימינו לכל דבר יש פתרון.

הכירו את השיטה!

אוסטאופתיה מככבת בעולם שנים רבות , ידועה ביכולותיה לריפוי במגע יד בלבד ללא כל טיפולים תרופתיים למיניהם ,זריקות וכ'.
השיטה דוגלת בהפך הגמור ומטפלת במגע יד בלבד.
האוסטיאופת לומדת להכיר את הבעיה דרך תשאול והכרת המטופל ולפי כך מותאמת תכנית טיפולית
ייחודית לאותו המטופל ובה יתוכנן תהליך טיפול שכבר מתחילתו יזכה המטופל להקלה בכאביו..
האוסטיאופתיה מטפלת במגוון רחב של בעיות בריאותיות בכל קבוצת גיל בטבעיות מוחלטת
שלא משאירה סיבה לאף אדם לא לגשת לטפל בבעיותיו הבריאותיות מפעוט עד קשיש.
בואו להכיר את השיטה! טלפון : 050-3804448