היית רוצה שינוי בחייך? זה וודאי לא יקרה מעצמו..

כמה פעמים יצאתם בהצהרות לגבי שינוי בחייכם? בעיקר בעניין אורח חיים והתנהלות שתשפר את הרגשתכם במהלך היום..
ובנינו זה לא באמת קורה…לפחות אצל הרוב.
שינוי אמתי מתחיל בך, בלרצות להרגיש טוב יותר, לרצות בשגרה אחרת.
עולם האוסטיאופתיה יאפשר לך להכיר הרגשה אחרת.
קראו את המאמר שלפניכם.

מה היא אוסטיאופתיה?
טיפולי אוסטאופתיה מקורם מעולם הרפואה המשלימה.
שיטה זאת חורטת על דגלה שטבעיות יכולה להביא לתוצאות כל כך טובות הן במצב הבריאותי הפיזי והן בנפשי וללא כל טיפול תרופתי שהוא.
השיטה קיימת שנים רבות ובכל שנה שעוברת היא מוכיחה את יעילותה בארץ ובעולם יותר ויותר.
השיטה דוגלת בטיפול אישי הנעשה במגע יד בלבד ומותאם לכל מטופל ומטופל באופן אישי.
מהשיטה יוכלו ליהנות פעוטות עד קשישים, בעיות נפשיות כמו טראומות, דכאון ועד לטיפול מטראומת לידה, פציעת ספורט, פגיעות כתוצאה מתאונה ועוד.
המטפל שנקרא אוסטיאופת  , מקבל תואר זה אך ורק אם הוא אכן מוסמך לכך ובעל האישורים המסמיכים אותו לטפל בשיטת האוסטיאופתיה.
שיטת האוסטיאופתיה כמשנת חיים

כמה נפוצים הם כאבי הגב? מיגרנות? פציעות ספורט למיניהן? תאונות בעלות השלכות רבות? לידות טראומתיות לאם ולעובר, צלצולים באוזניים, התקפי חרדה ועוד…
כל כך הרבה דברים שמרוב שהם עשויים להעיק על השגרה נראה כאילו הפתרון רחוק שנות אור מהסובלים מבעיות אלו.
קשה למצוא פתרון שאינו כרוך בזריקות, תרופות וכ' ולא כל אחד מעוניין בתלות ובכלל בהכנסת תרופות בעלות מרכיבים כימיים בחייו.
בשיטת האוסטיאופתיה מוצע לך ההפך הגמור…פתרון טבעי ללא כל אותיות קטנות ותוצאות כבר מהטיפולים הראשונים.
שיטת האוסטיאופתיה מטפלת ומדריכה את המטופל בדרך לשיפור איכות חיים.
אם קיימת בעיה בריאותית כל שהיא חשוב לאתר אותה ממקורה ובזה בדיוק מתמחה השיטה
לכן אם ישנה בעיה כזאת שפוגעת בשגרה שלך אל תדחה את זה למחר…קיים משהו שיכול לגרום לך להרגיש הרבה יותר טוב ועוד באופן טבעי.