איך טיפול אוסטאופתי יכול לעזור לתינוק בימיו הראשונים?

אולי המילה אוסטיאופתיה נשמעת מפוצצת, לא ברור למה שתינוק בן יומו יצטרך טיפול שכזה?
אך לעיתים תינוקות זקוקים לטיפולים שלא לכל אחד הם נשמעים נפוצים ומוכרים.
אוסטאופתיה עשויה לסייע ולהשפיע על התפתחות התינוק ולהקלה בכאביו לאחר לידה טראומתית למשל.
בואו נכיר את השיטה ונסביר למה בעצם קבוצת הגיל הרך עשויה להזדקק לטיפול זה.

אוסטאופתיה

טיפולי אוסטאופתיה בארץ ובעולם נפוצים ומוכחים ביעילותם הרבה בקרב מטופליהם.
אוסטאופתיה כשיטה מעולם הרפואה המשלימה מעבר לטבעיותה, דוגלת בטיפול שאינו מערב שום אמצעי מלבד מגע יד מה שמבטיח באותה הנשימה שהטיפול אינו כרוך בסיכון המטופל או בתופעות לוואי למיניהם.
השיטה מטפלת במגוון סוגי כאב מהפיזי ועד לנפשי, בכל קבוצת גיל מפעוט ועד קשיש .
אחוזי ההצלחה של טיפולים אלה עולים משנה לשנה בצורה משמעותית ומצליחה לסייע לעוד ועוד מטופלים מרוצים ובריאים והכל טבעי במאת האחוזים.

טיפול אוסטאופתי בתינוקות, למה צריך את זה?

לאחר הלידה , נניח במצב בו הייתה לידה טראומטית לעובר ולאם, הגולגולת של העובר עקב היותה כל כך עדינה בשלב זה של חייו עשויה להיפגע,פגיעה במבנה הגולגולתי, חוסר סימטריה בעצמות הגולגולת ועוד.
אלו עשויים לפגוע בתפקודו העתידי של התינוק ואפילו להשפיע על מעט הפעולות שהוא מקיים בגיל הזה כמו למשל פעולת היניקה.
טיפולי האוסטאופתיה כיוון שהינם נעשים באופן כל כך טבעי הם מומלצים לפתרון בעיות כמו אלו .
נכון, לא נעים להורה לדעת שהתינוק הקטן שלו כבר בימיו הראשונים צריך לעבור חוויות לא נעימות וטיפולים למיניהם אך ברגע שהורה מבין את משמעות הטיפול האוסטאופתי ללא ספק הוא נרגע עד מאוד עקב הבטחת הטיפול העדין , ללא התערבות כימית שהיא וללא תופעות לוואי ומכשור שעשוי לפגוע חלילה בעובר.

למידע נוסף וייעוץ בנושא >>