פתרון לכאבים הכרוניים

תוכן עניינים

למעלה מ-60% מהאוכלוסייה יסבלו מכאבי גב או ברכיים במהלך חייהם, הרפואה המודרנית עדיין לא מצאה פתרון לכאבי הגב הכרוניים ורבים נאלצים לסבול מדי יום מכאבים עזים שמקשים עליהם במהלך היום ופוגעים באיכות החיים שלהם.

במידה וחוויתם כאב גב או ברכיים בחייכם, ככל הנראה ניסתם אחת מטכניקות הריפוי של הרפואה המשלימה, במאמר הבא, נציג בפניכם את שיטת האוסטאופתיה שריפתה במהלך השנים מיליוני סובלים ברחבי העולם והקלה על הכאבים הכרוניים שלהם.

למי מתאים טיפול אוסטאופתיה?

שיטות הרפואה האלטרנטיביות הפכו לפופולריות ביותר בעשור האחרון בעיקר בקרב האוכלוסייה הסובלת מכאבי גב או כאבי פרקים. אוסטאופתיה נחשבת לאחת משיטת הריפוי המצליחות ביותר הנכללת ברפואה המשלימה. במידה וחששתם שמא הטיפול אינו יעיל עבורכם או שמא קיימות מגבלות שונות שמונעות מכם לעבור את טיפולי האוסטאופתיה להלן העובדות הבאות בנוגע לטיפול:

כאב כרוני                                           want

  • טיפולי האוסטאופתיה מומלצים גם לאנשים שאינם סובלים מכאבים כרוניים. הטיפול למעשה עשוי למנוע בעיות וכאבים עתידיים ולאו דווקא מתאים רק עבור הסובלים מכאבים.
  • טיפולי האוסטאופתיה מתאפשרים לכלל הגילאים. קיימים טיפולי אוסטאופתיה אפילו לתינוקות והשיטה מומלצת גם לנשים בהיריון. הטיפולים נפוצים בעיקר בקרב נוער הסובל מכאבים וקשישים הסובלים מכאבים כרוניים.
  • טיפולי האוסטאופתיה טבעיים לחלוטין. למעשה במהלך הטיפול, האוסטאופת אינו משתמש בכלים חיצוניים או בשמנים או משחות כאלו ואחרות אלא רק במגע ידיו בלבד.
  • טיפולי האוסטאופתיה עשויים לרפא שלל בעיות וכאבים. הטיפולים נפוצים לטיפול בכאבי גב, כאבי פרקים וכאבי ראש, אך רבים הסובלים מבעיות שונות הצהירו כי שיטת האוסטאופתיה פתרה עבורם את הבעיות והקלה על הכאבים. השיטה מטפלת גם בכאבי צוואר, מיגרנות, צלצולים באוזניים, שיקום לאחר טראומה או ניתוח, חוסר תחושה ונימול בגפיים ואפילו מתאימה להפרעות התפתחות וגדילה של תינוקות.

 

  • על פי סקר שנערך בשנים האחרונות התברר כי השיטה הפכה לכל כך פופולרית כאשר רק ברחבי ארה"ב למעלה משבעה מיליון תושבים מטופלים בשיטת האוסטאופתיה.

לגמור עם הכאב!

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ל"אוסטאופתיק קליניק" ולהפסיק לסבול! שיטת הריפוי הטבעית תפחית את הכאבים ותקל לכם על החיים.

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן