על שיטת הטיפול קרניו-סקראל כבר שמעת?

תוכן עניינים

כל מה שחשוב לדעת על קרניו סקראל…

טיפול הקרניו סקראל שייך למשפחת הרפואה המשלימה, מדובר בשיטת טיפול טבעית שמתבצעת באמצעות מגע יד בלבד. טיפול זה למעשה מתבצע על ידי לחיצות שחוזק שונה באזור עצמות הגולגולת, אזור זה משפיע בצורה מדהימה על תהליכים שמתרחשים לנו בתוך הגוף…

מידע נוסף על טיפול קרניו סקראל >>

על מערכת קרניו- סקראלית:

שמדברים על מערכת הקרניו-סקראלית בגוף האדם כדי להבין כי היא מורכבת משלושה חלקים עיקריים:

  • הגולגולת שמכילה את עצמות הפנים
  • הפה והלסת אשר נקראים סקרום עצם החזה.
  •  ועמוד השדרה אשר כולל את שלושת עצמות האגן הנקרא סקרום.

כאן למעשה מגיע פירוש השם קרניו סקראל.  עצמות קשיחות אלה מכילות בתוכן רקמות עדינות של נוזל בין שדרתי שמקיף את המוח, חוט השדרה והחוליות. ובכך למערכת הקרדיאלית יש תפקיד חשוב לקיומנו, היא מגנה על גופנו מפני  כל פגיעה אפשרית בעזרת העצמות הקשיחות מבחוץ והמעטפת הרכה, השרויה בנוזל בחלקים הפנימיים. הנוזל הקיים ברקמות המוח נוצר בפעימה ריתמית קבועה. הפעימה יוצרת תנועה מעצמות הגולגולת ולעמוד השדרה. הפעימה הנוצרת המוח מתרחשת אחת ל 5 עד 10 שניות ויוצרת בנוסף אפקט גלי ברקמת החיבור שבגופנו, אותו ניתן לחוש  בכל איבר, פנימי וחיצוני כאחד.

למערכת הקרניו סקראלית ישנה השפעה על מספר גדול של תפקודים. חוסר איזון במערכת זו עלול להשפיע על המוח ועל חוט השדרה ועל ידי כך לגרום לחוסר תפקוד חושי, תנועתי ואינטלקטואלי. חסימות במערכת עלולות להוביל לבעיות בריאותיות רבות שמקורן בחוסר תפקוד עצבי תקין. בעיות אלה כוללות: כאבים כרונים (כאבי ראש, צוואר וגב), בעיות בעיניים, עקמת, קשיים בריכוז ולימוד, בעיות רגשיות, עייפות ועוד על מנת לטפל בבעיות אלו ישנה שיטת טיפול קרניו סקראלית עדינה.

מעוניין להתנסות בטיפול קרניו-סקראל >>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן