כיצד להקל על כאבי הגב

תוכן עניינים

זה כבר לא סוד כאבי גב תחתון הפכו במשך השנים לתופעה הולכת וגדלה, ולצערנו רבים מאיתנו חווים כאבי גב בדרגות שונות במהלך השנה. לפעמים הכאב הוא נסבל ולעיתים הכאב מקשה על התפקוד היומיומי שלנו וגורם לנו לתסכול רב. אז מה עושים כדי שכאבי גב תחתון לא יגרמו לנו לשבש את החיים שלנו? כיצד ניתן לפתור או אפילו למנוע כאבי גב בעתיד? לפניכם מספר טיפים שיעזרו בהקלה על הכאב.

ישיבה נכונה טיפול בכאב

רבים נוטים לשבת שהגוף "גולש" מהכיסא כלומר לא בצורה ישרה וכאשר יושבים כך העומס שנוצר על הגב התחתון הוא רב וזוהי הסיבה לכאבי גב תחתון. הלחץ הנוצר על עמוד השדרה הוא בעצם הכאב שאנו חשים. ולכן ישיבה זקופה וצמודה כמה שיותר למשענת גב הכיסא תקל משמעותית על העומס הנוצר.

לא נחים שהגב כואב

נכון שזה נשמע מעט מופרך אבל שהגב כואב לא מומלץ לנוח אלא להיפך לנסות לעשות פעילות כמה שניתן על מנת להקל על הכאב. פעילות גופנית תורמת לחיזוק השרירים ומונעת כאבים בעתיד.

עיסוי ומגע מרגיע

עיסוי המקום הכואב יכול לעזור ולהקל על כאב הגב, אך זכרו כאשר אתם רוצים להקל על הכאב בעזרת מגע חשוב מאד לעשות זאת באופן מקצועי בעזרת מומחה ואדם המוסמך לכך. אל תיקחו סיכון  על כאבי הגב לפעמים זה יכול להיות חמור יותר.

לישון נכון

שכאבי הגב תוקפים ולא נותנים מנוח כך גם השינה אינה טובה והתפקוד הופך למסובך יותר. לכן שינה על הצד, הנחת כרית בין הרגליים אשר יוצרת פחות עומס על עמוד השדרה, או במידה ואתם יכולים לשכב על הגב ולהניח כרית מתחת לברכיים יכולים להיות פתרון מוצלח מאד וכך תוכלו לישון טוב יותר גם שהגב כואב.

לא להזניח

חשוב מאוד לדעת שכאבי גב תחתון הם לאדבר של מה בכך ולא מומלץ להזניח , מדובר על מקרים חוזרים ונשנים של כאבי גב. במידה ואתם חשים כאבי גב מרובים ומספר פעמים בשנה מומלץ לפנות למטפל מומחה ומנוסה צור קצרשיוכל לסייע בהקלה על הכאב ולאפשר טיפול מקיף ומקצועי יותר. והעיקר הבריאות.

אנו באוסתאופטיק קליניק מתמחים בהקלה על כאבי גב ונותנים פתרון. צוות המטפלים והמומחים שלנו ישמחו לספק לכם את המידע והטיפול המתאים.אז אם אתם סובלים מכאבי גב וכבר ניסיתם את הכל זה הזמן ליצור עימנו קשר ויחד נוכל לעזור לכם בטיפול אוסתאופטי מקצועי.

 

 

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן