כאבי גב תחתון איך לטפל נכון בבעיה

תוכן עניינים

כאבי גב תחתון הם סיבה מספיק מטרידה שיכולה לשבש לנו את סדר היום, כמעט 80% מכלל האוכלוסייה סובלים מכאבי גב תחתון ברמות שונות, חלק מכאבי הגב התחתון הם תופעה חולפת וטיפול נקודתי יכול לספק מענה מספיק טוב, אך מה עושים שמדובר בתופעה מתמשכת שזקוקים לטיפול פרטני, ומקצועי יותר? רצוי לפנות למרפאה המתמחה בתחום ולקבל את הטיפול הנכון על מנת שכאבי הגב לא יחזרו ושאתם תוכלו להמשיך בשגרת היום.

מה גורם לכאבי הגב?

כאבי גב תחתון נגרמים מפגיעה בכל מה שתומך בגב ובעמוד השדרה. שרירים, גידים, רצועות, רקמות רכות, מפרקי החוליות וכדומה. בין הגורמים האפשריים לפגיעה ניתן למצוא: הרמת משאות כבדים, ביצוע תנועה לא נכונה, תאונת ספורט, דלקת פרקים, מתח נפשי, יציבה לא נכונה במשך שנים רבות, תאונות, חבלות ועוד.כאב גב

כיצד אפשר לטפל בבעיה זו?

כמו שנאמר רבים מן האנשים סובלים מתופעה של כאבי גב, מה ניתן לעשות? כיצד אפשר לטפל? האם זה מחייב אותי להגיע מיידית למרפאה? אז בכדי למגר את הנזק ולנסות לצמצם אותו דרושות מספר פעולות שיכולות לעזור בכך:

אם אתם עובדים שעות רבות מול מחשב וודאו שאתם יושבים בנוחות כסא עם משענת וישיבה זקופה תפחית את כאבי הגב בעתיד.

פעילות גופנית- כידוע פעילות גופנית תורמת לבריאות הכללית של האדם אך יחד עם זאת מאפשר הפחתה משמעותית בכאבי הגב, בעזרת פעילות גופנית מבוקרת ובאופן קבוע כאבי הגב יפחתו.

משקל גוף תקין יכול בהחלט לסייע לשיפור כאבי הגב, עודף המשקל מכביד ויוצר עומס רב על הגב מה שמקשה על שגרת היום יום ולכן משקל תקין מאפשר איזון ומפחית מהעומס הנוצר.

חשוב לפנות לאדם מקצועי שיאבחן ויאתר את מקור הכאב ויבצע טיפול בהתאמה.
כדאי לטפל בכאבי הגב עוד היום כדי למנוע כאבים חריפים מחר, אתם מוזמנים אלינו לנסות שיטה חדשנית וטבעית אוסטיאופתיה , צוות המומחית במרפאה יאבחנו את מקור הבעיה והכאב ויתנו את הטיפול הנכון והנקודתי, מדובר בשיטה המתבצעת במגע. למידע ופרטים נוספים כנסו לאתר וקבלו ייעוץ בהתאמה.

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן