כאבי ברכיים

מה כדאי לדעת בנוגע לכאבי ברכיים?

כאבי ברכיים הם בין הבעיות הנפוצות ביותר הקשורות למפרקים, כאשר מעל 55% מהאוכלוסייה בגילאי 50 ומעלה עלולים לסבול מהם או כבר סובלים. מפרק הברך מכוסה בסחוס, שמאפשר לו לפעול בצורה חלקה וללא כאבים. כאשר מתרחשת שחיקה בסחוס, מתחילים להופיע הכאבים. חשוב לפנות לטיפול מוקדם ולא להזניח את הבעיה, שכן הזנחה עלולה להוביל להחמרה במצב.

אפשר לשים סוף לכאבי הברכיים >> השאירו פרטים למידע נוסף

למה כאבים בברכיים הם תופעה כה נפוצה?

1. שחיקת סחוס

הסחוס בברך נשחק עם הזמן, בעיקר בגלל עומס מצטבר ושימוש חוזר במפרק, מה שמוביל לכאבים וירידה בתפקוד.

2. עודף משקל

העומס על הברכיים גובר משמעותית כאשר נושאים משקל רב, דבר שמאיץ את שחיקת הסחוס וגורם לכאבים.

3. פציעות ספורט

פעילות גופנית מאומצת או תנועות חדות ולא נכונות עלולות לגרום לפציעות בברכיים, כולל קרעים ברצועות או במיניסקוס.

4. גיל

ככל שהגוף מתבגר, ישנה ירידה טבעית באיכות הסחוס וברקמות התומכות במפרק הברך, מה שמגביר את הסיכוי לכאבים ולדלקות.

5. חוסר פעילות גופנית

כשלא שומרים על גמישות וחוזק השרירים התומכים בברך, העומס על המפרק גובר, מה שיכול להוביל לכאבים.

6. מבנה לא תקין של הברך

אנשים עם רגליים לא שוות באורכן או מבנה לא תקין של הברך עלולים לפתח כאבים בגלל חלוקת עומסים לא תקינה.

כיצד אופסתאופטיה יכולה לסייע בטיפול בכאבי ברכיים?

אם תרשמו בגוגל “טיפול בכאבי ברכיים” תמצאו אין ספור אפשרויות ופתרונות הכוללים ניתוחים, כדורים וטיפולים טבעיים שיכולים לסייע לבעיה. אנו מזמינים אתכם לדעת קצת יותר על טיפול אוסטאופתיה אשר הוכיח את יעילותו גם בבעיות הנובעות ממפרקים הכוללים בין היתר כאבים בברכיים.

טיפול אוסטאופתי מתמקד בהבנת הגוף כמכלול ובמטרה לשפר את תפקודו על ידי התאמת מגע ידני עדין וממוקד לאזורים בעייתיים. הטיפול כולל אבחון יסודי של מקור הבעיה, בין אם מדובר בכאבים, נוקשות או מגבלות תנועה, ולא רק בטיפול בסימפטומים.

במהלך הטיפול, האוסטאופת משתמש בטכניקות שונות כמו מתיחות עדינות, לחיצות ושחרור רקמות רכות, ותנועות ידניות שמיועדות לשפר את תפקוד המפרקים והשרירים, ולסייע לרקמות הפגועות להחלים בצורה טבעית.