הסיבות העיקריות לכאבי גב תחתון ודרך טיפול

תוכן עניינים

אם אתם נמנים עם האוכלוסייה שסובלת מבעיות גב וכאבי פרקים כרוניים תדעו שאתם לא לבד, כאבי גב תחתון הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר שבגללן האדם פונה לטיפול רפואי וסיוע בהקלת הכאבים. לרוב בעיות כאבי הגב יחלפו לאחר מספר ימים בודדים אך אין זה מצביע על כך שהכאב אינו יחזור. אז מה בכל זאת ניתן לעשות וכיצד אפשר אם בכלל להקל על בעיות הגב? האם ניתן להעלים את הכאב לצמיתות?

סיבות רבות לכאבי גב תחתון

לא ניתן להצביע על סיבה אחת שהיא הגורם המשמעותי והיחיד לכאבי גב תחתון, קיימות מספר סיבות שיכולות להוביל לכאבי הגב.פריצת דיסק

ישיבה כפופה לאורך זמן יכולה לגרום לעומס יתר על חוליות הגב ויחד עם זאת להוות כובד ועומס רב גם על עמוד השדרה שבסופו של דבר גורם לכאבים. תחילה לא נרגיש את כאבי הגב אך עם הזמן שהישיבה אינה יציבה ונכונה זה יכול לגרום לכאבי גב תחתון. לא סתם הסבתא תמיד העירה תשבו זקוף- היא ידעה על מה היא מדברת.

כאב גב פתאומי- זה יכול בהחלט לקרות ללא הודעה מוקדמת ואתם מוצאים עצמכם באמצע שגרת היום ופתאום מרגישים שאינכם יכולים לזוז ומרגישים כאב חד בגב התחתון. בהחלט מצב לא נעים אבל הסיבה העיקרית לכך היא הזנחה וניוון שרירי הגב. על מנת שמצב כזה לא יחזור מומלץ מאד להיות פעילים מבחינה גופנית ולשמור על כושר.

תתחשבו בגב שלכם- בין חוליות עמוד השדרה קיים סחוס אשר מגן וסופג כובד משקל מסוים אך לעיתים העומס רב מידי וגם הסחוס נשחק ויכול לגרום לכאבי גב תחתון , לכן כדאי להקפיד לא לסחוב משא כבד מידי כדי לא לשחוק את הסחוס.

כואב לי מה עושים?

אם בכל זאת כאבי הגב עדיין מטרידים אתכם ואתם לא יכולים להתנהל כך הגיע הזמן לפתרון שיכול בהחלט להקל על מצב מורכב זה. אחד הטיפולים המומלצים ביותר הוא טיפול הנקרא אוסטיאופתיה והוא מתבצע אך ורק בעזרת מגע, ללא תרופות, ללא משחות או שמנים, אלא בעזרת טיפול נקודתי במקום הכואב.

אנו באוסטיאופטיק קליניק מרפאה המתמחה לכאבים כרוניים, כאבי גב, שרירים, מפרקים, כאבי ראש מגרנות ועוד. ממליצים לכם לנסות טיפול טבעי שכבר סייע לאוכלוסייה רבה הסובלת מכאבים אלו. צוות מקצועי ומומחה ישמח להעניק לכם שירות ולגרום לכאבי הגב להיעלם. קמתם על צד שמאל ואינכם יכולים לזוז? זה הזמן ליצור עימנו קשר

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן