הגעת לגיל הזהב? כדאי שתדע על מס' דרכים טובות וטבעיות לשמר את הבריאות שלך!

תוכן עניינים

תחילה, מהו גיל הזהב בכלל?

הגעתם לגיל 60? מזל טוב הגעתם לגיל הזהב, זהו גיל בו אתם ממש רגע לפני הפנסיה שלכם… וסוף סוף הגיע הזמן שתוכלו לנוח מעט, אחרי הכל צריך את זה כי תהליך ההזדקנות בפתח. אבל היי, חשוב לזכור שאם הגעתם לגיל 60 זה אומר שעברתם חתיכת דרך, עברתם הרבה בחיים, ריספקט.

גיל הזהב זהו גיל בו ידוע כי מתרחשים שינויים רבים בתחום הגופני, התפקוד נחלש בעקבות האטת התהליכים הפיזיולוגים, הזדקנות, האטת תפקוד המערכות בגוף, מחלות שונות וכדומה. יחד עם זאת, מתרחשים גם לא מעט שינויים בתחום הנפשי בעקבות פחד ומחשבות על מוות, אובדן בן הזוג, בדידות, אובדן הקריירה וכדומה.

דרכים להתמודדות עם השינויים הללו בתחום הגופני והנפשי:

שינוי גישה וחשיבה – השתדלו לראות את הטוב שבגיל הזה, חשבו על הדברים המהנים שאתם רוצים לעשות שנים ולא הספקתם בגלל העבודה, החיים, הילדים, זה הזמן להגשים חלומות! שינוי החשיבה משפיע על החיים בטווח הרחוק ומאפשר לכל אחד להשיג כל שירצה.

חדשו תחביבים ישנים – עכשיו שיש קצת יותר זמן ופחות עומס, זו הזדמנות נהדרת למצוא דברים שאנחנו אוהבים לעשות. כל דבר כזה שימלא אותך, שיעשיר את היום שלך, שיגרום לך ליהנות ויהפוך את המציאות שלך למשהו שאתה אוהב.

טיפולי רפואה משלימה – הרפואה הקונבנציונאלית נותנת מענה לסימפטומים הנגרמים מהמחלות הכרוניות, אבל מה עם הנפש? נשארת מתוסכלת, חולה ובודדה. לכן, קיימת הרפואה המשלימה אשר מסתכלת על האדם כשילוב של גוף ונפש ונותנת מענה רב מערכתי לכל הבעיות בגיל הזהב בכל הרבדים ע"י לימוד והפיכת הקושי הנפשי לחוויה מעודדת, הסתכלות על החיים בצורה אופטימית, הענקת חוזק ובריאות לגוף וכדומה. הטיפול נעשה בכל הרבדים של הגוף – הפיסי, הנפשי, הרגשי והרוחני. הרפואה המשלימה מאמינה שכל המחלות נגרמות לאדם בעקבות מחשבות שליליות, דאגות ותחושות לא נעימות, ובשורה התחתונה- המצב הנפשי משפיע על המצב הגופני.
עוד בנושא רפואה משלימה >>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן