בדיקות וטיפולים במהלך ההיריון

תהליך ההיריון במבט מהיר

הריון הינו תהליך טבעי בו גוף האישה עובר מסע ארוך של כ- 266 ימים. מסע שמתחיל ברגע בו האישה נכנסת להריון – שלב ההתעברות, ועד לשלב בו יוצא הילד לאוויר העולם.

כל אישה שמגלה שהיא בהריון הופכת למאושרת באדם! זהו רגע מאושר בו את מבינה שאת מתחילה תהליך שבסופו יגיע לעולם ייצור קטן שיהיה שלך, עם האחריות הנדרשת ויחד עם זאת עם אהבה אינסופית.

תהליך ההיריון הינו תהליך רגיש בו בכל רגע נתון מתפתח וגדל העובר, לכן ע"מ לבקר על התהליך ולוודא את תקינותו חשוב לבצע את כל הבדיקות הנדרשות: מעקב אחות אחת לחודש, אולטרסאונד שליש ראשון לבדיקת דופק, בדיקות דם ובדיקות שתן, סדיקת סיסי שלייה, שקיפות עורפית ועוד המון בדיקות!

מעבר לבדיקות שאישה מבצעת במהלך ההיריון, היא עוברת שינויים פיזיים בגוף. בעקבות השינויים הרבה נשים הריוניות סובלות מכאבים שונים בגוף. הכאבים הנפוצים ביותר הינם כאבי גב, ישבן, מפשעה ועוד.

נטילת תרופות בהיריון?

כידוע, נטילת תרופות בזמן ההיריון זה נושא מורכב, יש תרופות ספציפיות שניתן ליטול בתקופה זו. לכן, בהיריון מומלץ לטפל בעצמך לוו דווקא בעזרת הרפואה הקונבנציונאלית אלא בעזרת הרפואה המשלימה, אשר מסייעת לטיפול הגוף באמצעים טבעיים בלבד.

הרפואה המשלימה משתמשת בכלים ושיטות אלטרנטיביות שאינן קיימות ברפואה הקונבנציונלית, אך היא אינה באה להחליף את הרפואה הקונבנציונלית אלא לתת מענה נוסף ומשלים למניעה ופתרון בעיות רפואיות.

רפואה משלימה כוללת מגוון רחב של שיטות וטכניקות ריפוי, שחלקן התפתחו בעידן החדש ובעולם המערבי וחלקן בנות אלפי שנים והתפתחו במזרח.

אוסטאופתיה!

אחד הטיפולים המוכרים והטבעיים לנשים בהיריון מעולם הרפואה המשלימה הינו הטיפול האוסטאופתי. טיפול זה משחרר ומרגיע גם ברמה הפיזית וגם ברמה המנטלית והוא מתאים ומסייע כמעט לכל אישה הריונית.

בעזרת הטיפול ניתן להפחית את כאבי גב ולסייע בהגמשת רקמות האגן לאישה בהיריון, וכך להבטיח שעד לרגע הלידה ראשו של העובר ימוקם במקום הנכון.

בנוסף לטיפול בכאבי גב, בעזרת הטיפול האוסטאופתי ניתן לטפל בכאבי גב ושרירים ובכאבים שמקרינים לרגליים ולאברים אחרים בגוף ולהקל על העומס והכאבים באזור הרחם.