אוסטיאופתיה כשיטת טיפול עבורך…

תוכן עניינים

מה זה בכלל טיפול אוסטיאופתיה? מדוע כדאי לך להכיר אותה? ולמי היא יכולה להועיל?!טיפול אוסטיאופתיה

אם אתם נמנים מקבוצת האנשים ששומעים בפעם הראשונה אודות שיטת הטיפול שנקראת אוסטיאופתיה, מדובר בשיטת טיפול מיוחדת שנוסדה על ידי אנדרו סטיל ומקורה בארצות הברית. אוסטיאופתיה נחשבת לחלק ממשפחת הרפואה המשלימה ומשרתת אנשים כבר מסוף המאה ה-19 במקומות רבים ברחבי העולם כולל ישראל. שיטת טיפול זו נחשבת לטבעית לחלוטין ובטוחה עבור כל המעוניין ליהנות ממנה ומתאימה לילדים, נערים, מבוגרים, קשישים ואפילו לנשים בהיריון ותינוקות. המטפל העוסק באוסטיאופתיה נקרא השפה המקצועית אוסטאופט והוא נדרש לעבור הכשרה מקצועית של מספר שנים הכוללת מגוון מקצועות מלבד רכישת שיטת הטיפול עצמה. במהלך הטיפול עושה האוסטאופט שימוש אך ורק בידיו תוך ביצוע לחיצות ומתיחות בגוף המשפיעים באופן טבעי על חלקים שונים בגוף ומשפרים את תפקודם…

רגע לפני הטיפול עצמו,

בגישה של אוסטאופתיה מבינים כי על מנת לסייע באמת למטופל צריך ראשית להבין באמת את מקורה של הבעיה, לכן לפני כל טיפול אוסטיאופתיה דרוש לבצע אבחון למטופל אשר מטרתו לאתר מה באמת גורם לכאב. זו נקודה שחשוב להבין, אם נבחן לרגע את אופי הגישה של הרפואה הקונבנציונאלית נבין כי הורגלו אחרת לחלוטין, שאתם פונים לרופא עם כאב ראש ברוב המקרים תקבלו כדורים אשר תפקידם להשפיע על הראש ולמעשה תיהנו מפתרון רגעי מאחר ולא טיפלתם במקור הבעיה. כאבי ראש יכולים להיווצר בגלל חוסר שינה, לחץ, וכן סיבות רבות ושונות שברוב המקרים בכלל לא קשורים בכלל לראש. מאחר ובטיפול אוסטיאופתיה מבינים זאת כה חשוב לאבחן כל מטופל לפני שמעניקים לו טיפול, מטרת הטיפול היא לעזור לכם למצוא פתרון אמיתי לבעיה שלפעמים מלווה אתכם שנים ארוכות ולא ניתן לעשות זאת מבלי להבין מה הבעיה.

למי טיפול אוסטיאופתיה יכול לעזור?

במשך השנים אוסטיאופתיה הוכיחה את יעילותה עבור בעיות בריאותיות רבות, הגוף שלנו יודע לטפל בעצמו באופן מצוין ברגע שטיפה עוזרים לו ומאזנים את החלקים הלא מאוזנים. השיטה יכולה לסייע עבור אנשים שסובלים מבעיות הקשורות לעמוד השדרה (כאבי גב, פריצת דיסק, בלט דיסק, בעיות צוואר וכד'), בעיות במפרקי הגוף, כאבי ראש, בעיות יציבה, קשב וריכוז, שיקום לאחר ניתוח, טיפול יעיל מאוד עבור תינוקות והרשימה עוד ארוכה. תוכלו למצוא עדויות של מטופלים רבים המעידים כי הרגישו הקלה די מהירה לכאב המלווה אותם תוך שהם נהנים מטיפול בטוח, טבעי וללא תופעות לוואי מיותרות. טיפול אוסטיאופתיה יכול להתאים גם לכם, ההמלצה היא פשוט לנסות!

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן