אוסטאופתיה כשיטת טיפול ייחודית

מה היא אוסטיאופתיה..?

למעשה אוסטאופתיה הנה שיטת טיפול ייחודית שפותחה בארצות הברית והצליחה כל כך עד שהתקדמה לתודעה של העולם כולו והיום
מיליוני אנשים נמנים ככאלו שנעזרים בה או נעזרו בה בעבר.
שיטה זו מטפלת במגוון סוגי כאב פיזי או נפשי למשל : כאבי גב, גב תחתון  , בלט דיסק, מיגרנות , חרדה , צלצולים באוזניים, כאבי כתפיים, צוואר והרשימה בהחלט עוד ארוכה.
נמצאת כיעילה בקרב רבים , באמצעות הטיפול האיכותי והמוקפד שלה גרפה מחמאות וביססה את מעמדה בעולם הרפואה המשלימה בזכות מעל לכל ספק.

ההבדל בין טיפול רפואי לטיפול אוסטיאופתי משלים

כפי שציינו קודם , הטיפול האוסטיאופתי נחשב לייחודי מהסיבה הפשוטה שהמטופל מקבל אבחון מלא ומדויק לבעייתו , מוקפד ומעמיק על מנת שבמטפל יוכל להתמקד בבעיה מיסודה ולפתור אותה בצורה הטובה ביותר.
לעיתים, על בסיס ידע קודם או דמיון למקרים רפואיים כאלה ואחרים
הרופא שאליו יגיע המטופל ייתן תרופה או אבחנה כליית שלא תמיד תהיה מדויקת לאותו חולה – כמו אנטיביוטיקה במקרים שלא בהכרח צריך.
שוב לא כל רופא , אך קל מאוד ליפול לאבחנות מהשרוול מה שנקרא
ולתת מרשמים..
ולגוף לא תמיד קל לשאת בתרופות אלה ובתופעות שעשויות לצוץ בעקבות השימוש בהן.

מרפאת אוסטאופתיק קליניק

מרפאתנו מבוססת כשמה על שיטת טיפול האוסטיאופתיה.
אנו מאמינים בשיטה זאת בזכות תוצאותיה ורשימה ארוכה של מטופלים מרוצים.

במרפאתנו המטופל יקבל טיפול מקצועי ומוסמך המתבסס על למידה ארוכת שנים, ידע רב וניסיון עשיר.
למידע נוסף על עולם הטיפולים האוסטיאופתי ובמה הוא מתמחה תוכלו ללחוץ על הקישור הבא וליצור עמנו קשר.

בריאות שלמה!