בלט דיסק

נגן וידאו

סובלים מבלט דיסק בגב?

בלט דיסק למעשה מאפיין מצב בו יש בליטה של הסחוס שנמצא בין החוליות השונות בעמוד השדרה.
הדיסק למעשה יוצר הפרדה בין החוליות השונות שנמצאות בעמוד השדרה, אותו דיסק מורכב משני שכבות: שכבה פנימית ושכבר חיצונית. במקרים בהם יש לחץ מתון על הדיסק יכול לקרות מצב בו השכבה החיצונית שנחשבת חזקה נשחקת עם הזמן וכך למעשה נוצר הבלט.
אנשים שסובלים מבלט דיסק לרוב סובלים מכאבים חזקים בגב, במקרים רבים תהיה השפעה והקרנה על אזורים נוספים בגוף עקב כך שמדובר באזורים רגישים ועצביים…

השאירו פרטים למידע נוסף

מה ההבדל בין בלט דיסק לפריצת דיסק?

ההבדל העיקרי הוא מצב החומרה. בלט דיסק למעשה מאפיין שלב קודם לשלב פריצת הדיסק.
בשלב זה ישנה בליטה בדיסק אך עדיין הוא לא פורץ החוצה כמו שקורה במצב של פריצת דיסק בגב. לכן, בלט דיסק נחשב לבעיה קלה יותר אם משווים לפריצת דיסק אך חשוב לציין כי צריך לשמור על הגב מכל משמרת על מנת שהמצב לא יחריף ואף יגיע לפריצה.

איך אוכל לדעת שיש לי בלט דיסק?

ראשית, סביר להניח כי תרגישו כאב ממוקד באזור בו נוצר בלט הדיסק, במקרים מסוימים הבעיה יכולה ליצור גם דלקות באזור עקב הלחץ שמופעל על האזור. במקרים בהם יש לחץ מסיבי על האזור הכאב יכול להיות מורגש באזורים נוספים למרות שהם לא באמת המקור של הכאב. ברוב המקרים אנשים שסובלים מבלט דיסק בחלק העליון של החוליות עלולים להרגיש הקרנה של הכאב באזור הכתפיים, הצוואר והידיים. שמדובר בבלט באזור התחתון של הגב יכולה להיות הקרנה על אזור הרגליים.
כך או כך, הדרך הטובה ביותר לדעת היא פשוט לבצע אבחון או צילום של המקום על מנת להיות בטוחים.

טיפול יעיל לבלט דיסק

ראשית חשוב לציין כי אם יש לכם חשד שמדובר בבלט או פריצת דיסק, חשוב לפנות כמה שיותר מהר לקבלת טיפול על מנת להימנע מהחמרה של המצב. מלבד לשיטת הטיפול בה תבחרו, יהיה עליכם להכניס שינויים לאורח החיים שלכם במטרה לייצר הרגלים חדשים שישמרו על בריאות הגב כדי לא להעמיס עליו לחץ שאינו יכול בהכרח לשאת.

אנו מציעים לך טיפול 100% טבעי, יעיל וממוקד עבור כאבים של בלט דיסק. טיפול ממוקד במקור הבעיה במטרה לאזן את המקום הכואב ועל ידי כך להקל על הכאבים. מטופלים מספרים כי כבר אחרי הטיפול הראשון הם חשים בהקלה משמעותית בכאב ושיפור של אורך החיים….

שיטות טיפול אלו מסייעות לאלפי אנשים בעולם מידי חודש ויכולות לסייע גם לך.