אוסטאופתיק קליניק הפתרון הטבעי ביותר לכאביך

הכירו אותנו, מרפאת אוסטאופתיק קליניק המנוהלת על ידי איגור מונטירסקי אוסטיאופת מוסמך.
מרפאתנו מאמינה בשירת חם ואדיב לכלל מטופלינו, שירות מקצועי ומסור.
לנו חשוב שלקוחותינו ייהנו מטיפול טבעי ואיכותי להקלה עד להעלמת הכאב.
בואו להכיר אותנו קצת יותר..

מרפאת אוסטאופתיק קליניק

מרפאתנו בעלת ניסיון רב שנים כאשר המוני מטופלים מחויכים יצאו במהלך השנים מדלתות המרפאה בבריאות שלימה.
כפי שצוין מעל, מרפאתנו מנוהלת על ידי איגור מונטירסקי, מומחה בתחום האוסטיאופתיה,
מומחה לתנועה ואבחון כאבים והגבלות בתנועה, בעל תואר .D.O של בית ספר לרפואה משלימה מטעם המכללה אקדמית וינגייט, בעל תואר ראשון .B.N של פקולטה למדעי הבריאות, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב וחבר באיגוד מקצועי לאוסטיאופתיה בישראל.
איכות טיפול מתחילה בידע הדרוש, התמקצעות וניסיון בתחום.
כל מטרת המרפאה היא לטפל בלקוחותינו ולהעניק  מהידע שלנו תוך יחס חם ואישי כל הדרך לפתרון לכאב.

טיפולי אוסטיאופתיה

עולם הרפואה המשלימה פיתח סוגים שונים של טיפולים ושיטות והאוסטיאופתיה הינה אחת מהן.
השיטה דוגלת בטיפול טבעי בלבד, באמצעות מגע יד וללא תופעות לוואי כלל.
לנו חשוב שכל לקוח יקבל תכנית טיפולית בהתאמה אישית וזה קורה אך ורק לאחר אבחון מדויק באופן אישי לכל מטופל ללא צורך בבדיקה פולשנית שהיא.
הטיפול מתאים לכלל הגילאים ולמגוון סוגי בעיות בריאותית, הגוף והנפש.
מאחורי השיטה עומדים המוני לקוחות מרוצים שהחלימו ממגוון בעיות בריאותיות בצורה טבעית לחלוטין ללא כל התערבות תרופתית.