מרפאת "אוסטאופתיק קליניק" כפתרון לכאב

תוכן עניינים

כשמדברים על כאבים נהוג לחשוב די באופן אוטומטי על ביקור אצל הרופא המשפחתי במטרה לקבל איזה כדור שיעזור בהקלה מהירה של הכאב. זה די הגיוני שנחשוב בצורה כזו בהתחשב שכך לימדו אותנו מאז שאנו קטנים להתמודד עם כאבים, אך האם זו בהחלט הדרך הנכונה?!אוסטאופתיק קליניק

רפואה משלימה כשינוי תפיסה…

נראה כי בעשור האחרון גודלת באופן משמעותי המודעות של הקהל הישראלי לשיטות השונות שהרפואה המשלימה יכולה להציע ויותר אנשים מוכנים להקשיב ולקבל כי ישנם דרכים נוספות מלבד הרפואה המודרנית. אין בכוונתנו להגיד כי הרפואה הקונבנציונאלית היא דרך לא נכונה, אלא להיפך! ללא רפואה זו סביר להניח כי הינו חיים בסביבה חולה ממה שיש היום, אנו רק מחדדים כי ישנם עוד שיטות וגישות טיפול שהוכיחו את יעילותם מלבד זו שאנו רגילים לקבל.

ברובה, הרפואה המשלימה מתייחסת לנושא של בריאות בגישה די שונה ודוגלת באיזון של הגוף בשיטות טבעיות יותר תוך מטרה להעניק לגוף סביבה טובה יותר לטפל בעצמו. בעוד רק בשנים האחרונות מעודדים אותנו לחיות בריא יותר, ברוב שיטות הטיפול המשלימות תחזוקה של הגוף בעוד הוא בריא זה חלק בלתי נפרד מהפילוס פייה.  היום כבר אי אפשר להתווכח עם העובדות, אנשים מרגישים טוב יותר במקרים רבים בעוד שהם מקבלים טיפול המתבצע באמצעות הידיים בלבד, באמצעות אנרגיות ללא מגע או שימוש בעזרים 100% טבעיים (בשונה מכדורים המבוססים על כימיקלים).

מה "אוסטאופתיק קליניק" יכולה להציע?

מרפאת אוסטאופתיק קליניק המנוהלת על ידי איגור מונסטירסקי מתמחה בשיטת טיפול ייחודית שנקראת אוסטיאופתיה, שיטת טיפול המקורה בארצות הברית אך היום משמשת אנשים רבים כמעט בכל העולם. אוסטיאופתיה נחשבת לחלק מעולם הרפואה המשלימה, הטיפול מתבצע באמצעות מגע יד בלבד לכן נחשב לטבעי ובטוח לחלוטין.

למי הטיפול יכול לעזור? ובכן, די לכולם!

אוסטיאופתיה יכולה לשמש תינוקות, ילדים, מבוגרים, קשישים ואפילו נשים בשלב ההיריון. לפני שלב הטיפול עצמו בוחן האוסטאופט את המקרה האישי של המטופל ובונה לו תוכנית טיפול ייחודית המשלבת טכניקות מתאימות לאותה בעיה. אוסטיאופתיה נחשבת יעילה מאוד לבעיות הקשורות לעמוד השדרה הכוללים כאבי גב, פריצת דיסק, בלט דיסק, בעיות בצוואר וכדומה אך לא רק. מלבד זאת השיטה נמצאה כיעילה בבעיות שונות כמו כאבי ראש, בעיות יציבה, כאבים במפרקים, הפרעות קשר וריכוז ועוד…

צפייה בסרטון בנושא אוסטאופתיה >>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן