איך נשמור על גב בריא…?

חלק גדול מהאוכלוסייה סובל מכאבי גב ורוב הסובלים מכאבים אלו מתקשים למצוא פתרונות
יעילים ומהירים לבעיה שלהם.
כאבים אלו באים לידי ביטוי בכל סיטואציה בחיים גם כאלה שלא דורשות הרבה מאמץ ופוגעות מאוד
בחיי היום יום של הסובלים מהם.
איך נצליח לשמור על גב בריא ולטפל בבעיה הקיימת? קראו את המאמר הבא.

על כאבי גב

כאבי גב עשויים לפגוע מאוד באיכות החיים של אלו הסובלים מהם לא משנה מה היא דרג הכאב.
הבעיה הגדולה היא שרוב האנשים שיסבלו מכאבים אלה לא ידעו איך לגשת לזה..יתחילו מרופא משפחה , ואז להפניות רבות ולעיתים גם טרטורים לטיפולים שלא תמיד עוזרים ובמיוחד אם מדובר בתרופות שמחלישות ומעייפות את הגוף.
לכן, לרפואה המשלימה יש מספר הצעות טובות לסובלים מכאבי גב וביניהם בולטת מאוד באיכותה ויעילותה היא האוסטאופתיה.
כפי שציינו האוסטאופתיה מגיעה מעולם הרפואה המשלימה ועל ידי בדיקה של המטפל, שאינה פולשנית אלא ממספר שאלות והכרות עם הבעיה יבחר תהליך הטיפול המותאם אישית למטופל על מנת לפתור את בעיית הכאב הגדולה.
חשוב לציין שטיפול זה נעשה ללא התערבות תרופתית כלל.

מה חשוב שנדע בנושא כאבי גב?

כאבי גב תחתון, כאבי גב בכלל יגרמו בעיקר מדברים שאנחנו עושים לא כל כך נכון.
נניח הרמת משקל כבד בתדירות גבוה ובצורה לא נכונה , ישיבה לא נכונה באופן ממושך במהלך היום , נעילת נעליים לא מתאימות שיכולות גם הם לגרום לכאבי גב ועוד מגוון..
לכן חשוב לגשת לטפל עוד בשלב הראשון של הכאב על מנת שתוכלו להימנע ממקרים קשים יותר שינבעו מההשלכות של ההזנחה בעניין.

אוסטאופתיק קליניק

מרפאתנו מתמחה בטיפולי אוסטאופתיה במגוון מקרים וסוגי כאב.
כאבי גב הם בין הבעיות הבולטות שאנו נתקלים בהם ומצליחים לפתור באמצעות שיטות הייחודיות לעולם האוסטאופתיה ביעילות, ובהתאמה אישית לכל מטופל.
לפרטים נוספים ומידע נוסף על טיפולי אוסטיאופתיה בכלל וטיפול בכאבי גב בפרט נשמח לענות על כל שאלה בטלפון מספר : 050-3804448