עולם הטיפולים האוסטאופתי

שיטת הטיפול הייחודית שנקראת אוסטאופתיה הלכה והתפתחה והמודעות אליה הלכה וגדלה .
אם לא שמעתם עליה עדיין אוסטאופתיה היא שיטת טיפול טבעית שמקורה למעשה הוא בארצות הברית מסוף המאה ה-19.
בישראל שלנו, השיטה הזו החלה לבלוט ולהיות מיושמת יותר ויותר על ידי מטפלים רק בעשור האחרון.
שיטה זו הוכחה ביעילותה כפתרון לבעיות כאב רבות ללא התערבות תרופתית והחשוב היא שהיא מתאימה לכל קבוצת גיל.

אוסטאופתיה , למה אני זקוק לזה…?

טיפולי אוסטאופתיה ופתרונותיהם מתפרשים על קשת רחבה מאוד של כאבים ונמצאו כיעילים מאוד בהקלה כבר מתחילת התהליך הטיפולי.
אוסטאופתיה מטפלת במגוון סוגי כאב:
כאבי גב עליון ותחתון, צוואר, פריצת דיסק או בלט, כאבי ראש, מיגרנות, צלצולים באוזניים, סחרחורות,יציבה לקויה, עקמת, כאבים כרוניים, הגבלות בתנועה בכתפיים, ברכיים, ידיים, שיקום לאחר טראומה כמו תאונה או ניתוחים, לידות טראומתיות- טיפול בתינוק, נשים הרות, אסטמה ועוד שלל.

על הטיפול והמטפל בו בחרת

הטיפול טבעי וללא תופעות לוואי, טיפול בטוח עבור כל אדם ואדם ללא סיכונים חלילה, המטפל נקרא אוסטאופט והוא בעל הסמכה מקצועית ושנים של לימודים בתחום על מנת לטפל נכונה במטופליו וזה דבר שיש לבדוק לפני הגעה לטיפול( תעודות וכדומה).
לפי מידע שתעביר לאוסטאופט ובדיקה פיזית שאינה פולשנית כמובן האוסטאופט יוכל לתת אבחנה לבעיה ועליה לבסס את תוכנית הטיפול והתהליך שלו.
בטיפול האוסטאופתי כבר מהמפגשים הראשוניים של התהליך מרבית המטופלים חשו בהקלה משמעותית בכאב שזה מהווה יתרון משמעותי עד מאוד עבור המטופל.

אוסטאופתיק  קליניק

מרפאת אוסטאופתיק קליניק משמת כמרפאת בעולם הרפואה האלטרנטיבית מנוסה ומקצוענית בתחום האוסטאופתיה.
בעברנו שלל מטופלים מרוצים ושמחים מההקלה המשמעותית על גופם מהכאב.
מטופלינו נהנים מיחס חם, רגישות לבעיותיהם ומחירים הוגנים.
המרפאה מנוהלת על ידי איגור מונטירסקי ,  אוסטאופט מוסמך , מומחה לתנועה ואבחון כאבים והגבלות בתנועה, בעל תואר .D.O של בית ספר לרפואה משלימה מטעם המכללה אקדמית וינגייט, על תואר ראשון .B.N של פקולטה למדעי הבריאות, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב , חבר באיגוד מקצועי לאוסטיאופתיה בישראל.