אוסטאופתיה בעולם התינוקות

תוכן עניינים

מזל טוב! בשעה טובה הגעתם לחדר הלידה הגיע הרגע לקבל את פניו של תינוקכם כולם נרגשים וממתינים בקוצר רוח שהמתנה הקטנטנה תגיח לעולם!  מקווים שהלידה עברה בשלום והתינוק הקטן לו ציפיתם עטוף בזרועותיכם כשהוא והאם בריאים ושלמים.  אך חשוב שתדעו במהלך הלידה ראשו של העובר חווה לחצים רבים ביציאתו מתעלת הלידה,לא מרבים לשים דגש על זה וברוב המקרים גם התוצאות לא נראות לעין אך משמעות תוצאות אלו חשובה מאוד עבור ילדך וכמובן שגם עבורכם ועשוי להוביל להשלכות שעדיף לפתור בשלב מוקדם.

מה קורה במהלך הלידה בעצם?

בתהליך הלידה העובר יחווה לחצים פיזיים  גדולים. בעת המעבר בתעלת הלידה התינוק מנסה לעבור בה ובעת ניסיונותיו "למצוא את הדרך הקלה החוצה" הוא עשוי לפגוע בראשו. עצמות הבסיס של הראש מתקשות לשוב למצבן הטבעי בשונה מעצמות כיפת הגולגולת. יחד עם זאת גם עמוד השדרה והאגן עשויים להיות מושפעים מכך וזה אופייני יותר למקרים בהם התינוק היה במצב עכוז. מקרים אלו עשויים לקרות בעקבות לידה ממושכת, אגן צר של האם, ניתוח קיסרי שמהלכו מתעכב וגורם ללחצים על ראש העובר בעת מעברו בתעלת הלידה.

כיצד נזהה האם יש צורך לטפל ולהגיע לאוסטאופת?

תינוקות שאכן נפגעו במהלך הלידה ויש להם מתח בעצמות הגולגולת ובעמוד השדרה ייתכן שייראה שינוי פיזי בצורת הראש אך לא תמיד, המראה עשוי להסתדר במהרה אך השינויים הפנימיים במרבית המקרים לא ישתנו… התינוקות יחושו לחץ בעת מצבי שכיבה זה יתבטא בבכי בעקבות חוסר הנוחות והלחץ שמוסיף מאוד על הקיים ואף גורמים לכאבי ראש לכן אלו תינוקות שיעדיפו להיות על הידיים. עשוי להיות גם קושי ביניקה בעקבות פגיעה עצבית בשירי המציצה והלשון.

איך האוסטאופת יכול לעזור לתינוקך?

באמצעות הטיפול האוסטאופת יפחית את הלחץ על עצמות הגולגולת ויאפשר תחושת נוחות ובעיקר הקלה לתינוקך ובמהרה גם ההורים ירגישו בהבדל ההתנהגותי שלו, עליכם להכיר את הטיפול קרינו סקראל. הטיפול יסיע לתינוקות שהתקשו ביניקה בכך שהמטפל יעבוד על שחרור העצב האחראי על שרירי המציצה והלשון ובכך יקל על ההנקה משמעותית. ובאותו עניין הלחץ שנוצר מאחורי האוזן, הפגיעה העצבית שפוגעת גם ביניקה אותו אזור מתקשר למערכת העיכול ויקל על פעילותה ובכך תטופל בעיית הגזים לתינוקות הסובלים ממנה. ומכאן ברור שגם השינה של תינוקכם וכמובן שלכם שמושפעת באופן ישיר ישתנו מן הקצה אל הקצה תינוקכם ייהפך לתינוק רגוע, נינוח, פעילות עיכול סדירה ותקנית ושינה מתוקה.

הגיח לעולם מישהו קטן שמאוד ציפיתם לו וכמו בכל לידה לא הכל צפוי.. אך על מנת לדאוג לעתידו הבריא של ילדיכם ההעדפה היא להגיע לטיפול שימנע בעיות פיזיות שעלולות להופיע בהמשך.

באמצעות טיפול חם ומסור ומאוד איכותי אנו צוות אוסטאופתיק קליניק נשפר את הרגשת תינוקכם

ונמנע השלכות עתידיות .

לפרטים נוספים על עולם האוסטאופתיה לחצו כאן >>>

 

 

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן