שיטות טיפול בעזרת מגע

כאבי גב הם תופעה שכיחה מאד אבל מי אמר שצריך לחיות איתה כך לנצח? גם שמדובר בטיפול הכולל תרופות קונבנציונליות יכולות אולי לסייע במעט אך לא ממש להעלים את הכאב לעד. שיטת טיפול שקיימת שנים רבות ורק לאחרונה פותחה ונעשתה פופולארית היא שיטה בעזרת מגע שמטפלת בנקודה הכואבת ללא התערבות תרופתית או שמנים אשר ניתזים על הגוף.

השיטה כבר כאן ואתם יכולים להקל על הכאב

שיטה טבעית שמסייעת בכאבי גב תחתון היא שיטת אוסטיאופתיה שיטה ייחודית המקנה למטופל מלבד הקלה משמעותית על הכאב גם שלווה, רוגע וזה אחד הכלים החשובים לריפוי הכאב. מטפל מוסמך יידע בדיוק כיצד להגיע טיפול אוסטאופתיהלכאב ובעזרת מגע מדויק ומקצועי הכולל לחיצות עדינות, כמו עיסוי מיוחד יפיג את הכאב ויעורר את השריר כך הוא גם מפיג את הכאב ובו זמנית מחזק את השריר. שיטה טבעית היא גם שיטה שאינה מאיימת על אנשים , הרי מדובר על אדם שמבצע את הטיפול ולא בעזרת מכונות או כדורים שאין יודעים מהי תהיה התוצאה ולכן אנשים רבים מעדיפים שיטות טיפול טבעיות על פני השאר.

לא לוותר על פעילות גופנית- גם בזמן כאב

כמה שזה יישמע מעט מוזר אבל ברוב המקרים פעילות גופנית בהחלט משפרת ומחזקת את הגב. במיוחד שמדובר בכאבי גב תחתון אל לכם להזניח את הכאב ויש לטפל לרפא ולטפל בכאב מיידית. כאשר הגב תפוס אנו נוטים לחשוב שמנוחה תסייע והכאב יחלוף, אך דבר זה אינו נכון ופעילות גופנית חשובה מאד, כמובן שכל פעילות גופנית תתבצע באופן מבוקר בכדי לא לגרום נזק מיותר וגדול יותר. לכן כאשר מרגישים כאבי גב תחתון חשוב מאד לפנות למטפל מקצועי שיידע בדיוק כיצד להדריך ולהסביר כיצד יש לפעול ובמקרים של תרגילים כיצד לבצע אותם באופן שיעזור וחלילה לא ישפיע לרעה.

אנו באוסתיאופטיק קליניק מתמחים במגוון רחב של כאבי פרקים, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי ברכיים ועוד. השיטה שלנו היא טבעית ומתאימה לכולם ולכן אין כל חשש שגם תינוק, או אישה בהיריון (כמובן לאחר הבחנה מהמומחים ) יקבלו ויהנו מהטיפול הטבעי. רוצים לדעת יותר? למידע ופרטים צרו קשר ונשמח לסייע ולייעץ בתחום טיפול האוסתיאופטי.