טיפים לאנשים שסובלים מכאבי גב…

תוכן עניינים

נתונים מראים כי אחוז גדול מהאוכלוסייה סובל במהלך חייו מכאבים באזור הגב ולא תמיד יודעים כיצד להתמודד עם העניין. אולי כדאי לציין כי במקרים רבים מדובר בכאבים חולפים אך יש לא מעט אנשים שסובלים מידי יום מכאבי גב אשר גורמים לשיבוש ממשי של שגרת החיים. אז הנה מספר טיפים אם גם לך יש כאבים בגב…

1. לפתח הרגל של פעילות גופנית.
פעילות גופנית מסייעת בחיזוק השרירים, על ידי חיזוק השרירים יש לגוף יוכל יכולת להתמודד עם לחץ מבלי ליצור כאבים בגב. במילים אחרות, שרירים חזקים ברוב המקרים מסייעים ומפתיחים כאבי גב (חשוב לבצע תרגילים נכונים שלא יפגעו בגב).

2. משקל כבד לא בא בחשבון.
נכון, כאבי גב כרוניים במקרים מסוימים יגבילו אותך בפעולות מסוימות. היו מודעים ליכולות שלכם ואל תנסו "למתוח את החבל" יותר ממה שכדאי. שמרו באופן מודע על הגב שלכם והימנעו בכל מקרה מהרמה של משקל מוגזם. אז בפעם הבאה שמישהו מבקש מימכם עזרה להרים משהו כבד, אל תתביישו להגיד שאתם אינכם יכולים, אדיבות יכולה לעלות לכם אחר כך.

3. פיתוח הרגלים חדשים.
אם כאבי גב פוקדים אתכם באורך קבע חשוב לסגל מספר הרגלים של התנהלות יותר בריאה עבור הגב. לצורך הדוג': ישיבה ממושכת היא פעולה לא מומלצת לכן שלבו הפסקות קצרות לצורך עמידה (ניתן לשלב גם מעט תרגילים), קחו את הקניות לסופר במספר גדול יותר של נגלות במטרה לקחת כל פעם משקל נמוך יותר וכד'.

4. שפרו את תנאי העבודה שלכם.
אם אתם עובדים רוב היום בישיבה, השקיעו בעצמכם על כסא איכותי שישמור לכם על הגב בעת ישיבה ממושכת. אופי העבודה דווקא בעמידה או בשטח? הגיע הזמן לרכוש זוג נעליים איכותיות שיעניקו לכם יציבה טובה יותר במשך היום ויספקו לרגל תמיכה טובה בזמן תנועה. יש מגוון מוצרים שמטרתם לשפר ולהקל על כאבי גב, ראו זאת כהשקעה בעצמכם בהתחשב בכך שאלו יכולים לשפר את איכות חייכם.

5. טפלו בכאבים בגב.
סובלים מכאבים בגב התחתון? העליון? פריצת דיסק? טפלו בבעיה ושפרו את איכות חייהם. נראה כי אנשים רבים בוחרים לא לנקוט פעולה ובמקום זה מתרגלים לחיות עם הכאב תוך הסתגלות למצב החדש. נכון להיום תוכלו למצוא שיטות טיפול שונות שיכולות לסייע עם כאבי גב, אז למה לא לנסות? ישנן שיטות טיפול מצוינות.

שיטות טיפול לכאבי גב

שמדברים על שיטות עבור כאבי גב, נעדיף להמליץ לכם על שיטות טבעיות על פני כדורים למיניהם. מי יכול לעזור במקרה של כאבי גב? כירופרקט מומחה הוא איש מקצוע שבהחלט יכול לעזור, אדם שעוסק בשיאצו גם כן נכלל ברשימה, אוסטיאופתיה הוכיחה את עצמה יעילה ביותר בטיפול בבעיות שקשורות לעמוד השדרה (ופופולארית מאוד בקרב ספורטאים) ועוד… פשוט חפשו אחר מידע נוסף על שיטות טבעיות.

על אוסטיאופתיה וכאבי גב >>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן