טיפול קרניו סקראל להקלה טבעית על כאב

על טיפול קרניו סקראל וקצת מעבר…

הרפואה המודרנית מרכזת מאמצים ניכרים בשיכוך כאבים מסוגים שונים, המתמודדים עם

קרניו סקראל בקרב תינוקות

כאבים מוצאים מזור במשככי כאבים, זריקות וגם שיטות רפואה משלימה המביאות הקלה לכאבים, מעודדות את זירוז תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ומחזקות את הנפש. טיפול קרניו סקראל מתבצע על ידי לחץ ידני עדין על הגוף, הטיפול מתמקד במערכת העצבים המרכזית, השיטה התגלתה יעילה לטיפול בכמה סוגים של כאבים תוך התמקדות בבעיות תנועתיות, כרוניות וגם כאבים ממקור רגשי. אולי טיפול קרניו סקראל נמצא יעיל ביותר בקרב תינוקות קטנים!

שחרור חסימות במערכת העצבים

טיפולי קרניו סקראל מתמקדים בשחרור של חסימות במערכת העצבים תוך לחיצות עדינות המתבצעות על ידי מטפלים מקצועיים. אין מדובר בטיפול אותו יוכל כל אחד לבצע, רק מטפלים מוסמכים ומנוסים יודעים היכן ניתן להפעיל לחץ על מערכת העצבים וכיצד לגלות את העדינות הדרושה לכך. המערכת הקרניו סקראלית בגוף האדם כוללת את אזור הפנים ועצם הלסת, את הגולגולת, את עמוד השדרה. הטיפול מתבצע תוך לחיצות עדינות בקליניקה מתאימה.

למי מתאים הטיפול?

בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות הקשורות למערכת העצבים, כאבים כרוניים, מגבלות תנועתיות, קשיי למידה, הפרעות שינה, בעיות מחזור והתמודדות עם מערכת חיסונית חלשה עלולים להופיע בכל גיל. בהתאם לכך, טיפולי קרניו סקראל משמשים גברים, נשים, מבוגרים, צעירים, ילדים וגם תינוקות. הטיפול מומלץ לנשים בהריון, לתינוקות בפרט (ואפילו לפגים).

שלבי הטיפול מתחילתו ועד סופו…

1. אבחון מקצועי הכולל סקירה מקיפה של הרקע הרפואי, הגורמים לבעיה, תוצאות הבדיקות ותחושות אישיות של המטופל. ישנם גורמים רבים העלולים לגרום לחסימות בזרימת הנוזל הקרניו סקראל של מערכת העצבים.

2. אבחון תנועת הנוזל העצבי המתבצע תוך הקשבה עמוקה, שלב זה חשוב מאוד לאיתור החסימות במערכת.

3. שעת טיפול רגילה כולל 40 דקות בהן המטפל מפעיל לחץ עדין מאוד על האזור בו נמצאות החסימות, הלחץ מיועד לשחרור החסימות ולעידוד וזירוז יכולות הריפוי הטבעיות של גוף האדם.

4. הטיפול הוא טיפול הדרגתי הדורש לרוב כמה מפגשים, לרוב יש צורך בסדרה של 3 טיפולים להשגת הקלה ראשונית. חשוב להדגיש כי מדובר בשיטת טיפול טבעית אשר אינה מביאה עמה כל תופעות לוואי או כאבים.

מידע נוסף בנושא טיפול קרניו סקראל >>