טיפול משלים? למה שלא אלך לטיפול רפואי רגיל?

תוכן עניינים

אין הדברים באים אחד על חשבון השני כלל, נהפוך הוא.
אין המלצה לוותר על טיפול רפואי אלא לקבל חיזוק מחזית טיפולית נוספת, השקפה טיפולית שונה – שיטה טיפולית בעלת אופי אחר שיכולה לסייע ואפילו לפתור את הבעיות הבריאותיות/ נפשיות של האדם.

קצת ניפצנו את הסטיגמה? ברור למה..

הרי רוב האנשים יחשבו שמי שמתעסק ברפואה המשלימה מלא בהשקפות רוחניות שמבטלות את העולם הרפואי ובכן, ייתכן וגם כאלו יש אך הנכון הוא לשלב בין הדרכים כך שהאדם יקבל טיפול ראוי וטבעי מה שיותר, זאת המטרה כאן ולעיתים בשל אותן הסטיגמות היא די מתפספסת.
אז נכון שהרפואה עוסקת יותר בתרופות, ניתוחים וטיפולים שהרפואה המשלימה פחות דוגלת בה אך נכון יותר לומר שבידי המטופל הבחירה לאילו כיוונים טיפוליים לגשת ולא להפך.

די מבלבל? אפשר להבין…

כפי שאמרנו הרפואה המשלימה די מזוהה עם האג'נדה שלה בנוגע לטבעיות, מה שיותר טבעי יותר בריא לגוף.. זה בהחלט נכון.. אך לא יהיה זה נכון לומר לאדם לוותר על טיפולים מסוג אחר כיוון שכל טיפול וסגולותיו שלו.
ברפואה המשלימה אכן היתרונות בולטים: טבעי יותר, בריא יותר, מחזק את הגוף ופחות מחליש אותו מאשר טיפולים מסוג אחר אבל שוב אין זה פוסל אף סוג של טיפול וכפי שנאמר כאן קודם ההחלטה הינה אך ורק בידי המטופל עצמו.

מרפאת אוסטאופתיק קליניק

מרפאתנו עוסקת בשיטת האוסטיאופתיה , טיפול הלקוח מעולם הרפואה המשלימה.
כמו מגוון הטיפולים מהעולם הזה גם הטיפול הזה מאוד קשוב לגוף ומעניק לו פתרונות טבעיים במאה אחוז וללא כל תופעות לוואי למיניהן.
נוסיף, כי השיטה מתבצעת על ידי מגע יד בלבד והמטפל מעניק אותה למטופליו בהתאמה אישית ובהדרגתיות באמצעות תכנית טיפולית מסודרת.

רוצים לדעת עוד על השיטה?? לחצו כאן >>>

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן