טיפול אוסטאופתי בגיל הזהב

מה לעשות… כמו שאומרים לטבע יש חוקים משלו..

הגוף עם כל שנה ושנה במיוחד בגילאים המתקדמים מזדקן והגוף מאותת ששיש כאבים פיזיים, שחיקה של הגוף וכאבים בכל מיני מצבי תנועה למיניהם…
ההחלמה בגילאים המתקדמים איטית יותר ובזהירות נאמר שאף קשה יותר כי ככל שהגוף צעיר יותר ההחלמה תהיה מהירה יותר וככל שהגוף מבוגר יותר יקרה ההפך.
אך עדיין ישנם דרכים להחזיר את הגוף לאיתנו, להחזיר את ההרגשה הישנה, הטובה והנוחה שלנו עם הגוף ולשפר את איכות חיינו.
ולכאן יכנס הטיפול האוסטאופתי לתמונה.

אוסטאופתיה עבור קשישים

תחילה, המטפל מקבל תמונת מצב מהמטופל על הרגשתו, מצבו, אורך חייו, תזונתו, מצב נפשי ופיזי וכ'.

התלונות שבעקבותיהם עשויים להגיע אלינו מטופלים בגיל הזהב יהיו בדרך כלל בנושאי כאבי מפרקים, דלקות מפרקים, קושי בשינה, קושי במתן שתן ודלקות, כאבי ראש , בעיות אף אוזן גרון וכ'.
ללא כל טיפול תרופתי נאבחן את הבעיה ונטפל בה בצורה היסודית ביותר בתהליך שיתאים לגילו ולאופי בעיית המטופל עד להגעה לתוצאות הרצויות שהן למעשה שיפור איכות חייו של המטופל בטיפול מגע יד בלבד.
הטיפול האוסטאופתי במהלך השנים הגיע לתוצאות והוכיח את הצלחתו הארץ ובעולם ולכן הוא כל כך שמיש ונפוץ כחלק מעולם הרפואה המשלימה.
באמצעות סדרת טיפולים נכונה בהדרכת המטפל יוכל המטופל לשוב לתנועה גמישה , ליציבה נכונה, להיפתר מבעיות הליכה ולשפר מגוון תופעות שצצו עם הגיל ולהחזיר את הגוף למצבו התקני שהמטופל לא יזכור אפילו כמה הוא התגעגע להרגשה הטובה שהגוף עובד בצורה כל כך קלילה נעימה והרמונית.

ראש פתוח ואמונה במרפא הטבעי

כל מה שצריך הוא להבין שלמעשה לא הכול תלוי בטיפול תרופתי שעשוי להשפיע לא תמיד לטובה על הגוף ולפעמים אף להזיק
(כמובן שלא תמיד) ולהיות עם ראש פתוח לנסות דברים כמו הרפואה המשלימה שלא תמיד הכרנו קודם לכן אך התוצאות מפתיעות ואחוזי ההצלחה גבוהים מאוד.
אצלנו באוסטאופתיק קליניק תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר ותוכלו למצוא בטיפול זה את אשר חיפשתם לשיפור איכות חייכם או חיי יקירכם.

למידע נוסף על טיפול אוסטאופתי לחצו כאן >>>>