טיפול אוסטאופתיה לנשים בגיל המעבר

תופעות גיל המעבר אינן פשוטות בעבור הנשים, פרט לקשיים הנפשיים מתלווים אל גיל הבלות גם אוסטאופתיה לנשים בגיל המעברסימפטומים פיזיולוגיים המשבשים את אורח החיים השגרתי. בעזרת טיפולי רפואה משלימה כמו אוסטאופתיה, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, שיאצו ונטורופתיה, אפשר יהיה להקל על תופעות גיל המעבר ולחזק את האישה מבחינה פיזית ונפשית.

חשוב לזכור כי תופעות גיל המעבר הן שלב טבעי לחלוטין, אין כל סיבה להילחם בתופעות או לנסות למנוע אותן. נשים המקבלות בהבנה את התופעות תוך שימוש בשיטות הטיפול הקיימות להתמודדות עם הסימפטומים מצליחות לצלוח טוב יותר את התקופה המורכבת הזו. גיל המעבר הוא הזמן להתחזק מבחינה נפשית וגופנית.

סימפטומים של גיל המעבר

השלב בו מתחילה האישה באופן רשמי את גיל המעבר מגיע לאחר תקופה בת 12 חודשים במהלכה לא הופיע המחזור החודשי. בניגוד לגבר השומר על פוריות מינית גם בגילאים מאוד מבוגרים, האישה מאבדת את הפוריות שלה בסביבות גיל 45 עד 50. עם תחילת גיל הבלות ישנה הפסקה בייצור ההורמון הנשי אסטרוגן, הדבר מעורר שינויים פיזיולוגיים ונפשיים בגוף האישה. חלק מהתכשירים התרופתיים המשמשים לתמיכה בנשים בגיל המעבר מכילים ריכוזים של הורמונים למניעת השיבושים ההורמונליים עם הפסקת ייצור ההורמונים הנשיים בגוף.

• הפסקת המחזור החודשי.
  • גלי חום.
  • מצבי רוח משתנים.
  • פעימות לב מהירות וחזקות.
  • עייפות.
  • דלקות תכופות בדרכי השתן.
  • תחושת יובש בנרתיק.
  • צמיחה של שיער באזור הפנים.

למה טיפול אוסטאופתיה?

בעזרת אוסטאופתיה אפשר יהיה לצלוח את תופעות גיל המעבר טוב יותר, הטיפולים מאפשרים לאישה לחזור לתפקוד יומיומי תוך הצנעת ההשפעות הפיזיולוגיות של גיל המעבר. הטיפול מתרכז בהחזרת האיזון אל הגוף, עם תחילת גיל המעבר הגוף מאבד את האיזון, תופעות הלוואי של גיל המעבר נמשכות עד לשלב בו הגוף למד להתמודד עם המצב החדש, טיפולי אוסטאופתיה מזרזים את התהליך.

את הטיפולים אשר להתחיל כבר בגיל 45 או מיד עם התחלת תופעות הלוואי, יחד עם הטיפול ימליץ המטפל גם על שינויים בתפריט, פעילות גופנית, תמיכה רגשית ושתייה מרובה של מים. קבלי באהבה את תופעות גיל המעבר, הטוב עוד לפנייך.