בריאות הגוף ובריאות הנפש

וודאי שמעתם ולא פעם שבריאות הגוף ובריאות הנפש משפיעים זה על זו.
אכן, זו אינה רק סברה בהחלט יש קשר ישיר בין בריאות הגוף ובריאות הנפש ניתן לחזק זאת באמצעות המשפט המאוד נכון "נפש בריאה בגוף בריא".
אדם צריך הרבה יותר ממה שהוא מקדיש לעצמו בכדי להרגיש טוב נפשית ופיזית, האם אתם חושבים שאתם עושים מספיק למען בריאות הגוף והנפש שלכם?

להכיר את עצמנו טוב יותר

גוף האדם מורכב מאיברים רבים המשפיעים בדרך כזו או אחרת אחד על השני.
לעיתים, באופן ישיר או עקיף כאב או פגיעה באזור אחד ישדרו באופן אוטומטי לאזור אחר בגוף שאפילו לא קרוב אליו אך עדיין ייתכן ויהיה מושפע באופן משמעותי.
כמו בגוף גם בנפש, נניח במקרים של תאונה מעבר לטראומה הפיזית הטראומה הנפשית עשויה לקרות ממש באותה הנשימה ולהחמיר את מצב הפגיעה הפיזית.
השאלה שנשאלת האם אנחנו נדע לזהות זאת בעצמנו? האם נשכיל למצוא את מקור הבעיה ולהגיע לשורשה? בעיות פיזיות ונפשיות לא תמיד נראות לעין ועד שמגלים אותן זה חלילה עשוי להיות טיפה באיחור לכן חשוב שנדע לזהות בעצמנו תסמינים שונים, כאבים חריגים, מצבי רוח, מצבי חרדה או דכאון וכ'.

זקוקים לסיוע במציאת שורש הבעיה?

באמצעות טיפולי אוסטאופתיה ניתן להעמיק ולאתר את מקור הבעיה הבריאותית על מנת להתאים דרך טיפול אין מנוס  מלמצוא את שורש הבעיה.
מצבים פיזיים ונפשיים ישפיעו זה על זה ובכדי לפתור אותם צריך ראשית להיות מודע להם ולאתרם משורשם.
טיפולי אוסטאופתיה נעשים במגע יד בלבד באמצעות המטפל הלוא הוא האוסטאופט.
במרפאתנו אוסטאופתיק קליניק שמים דגש על איכות השירות והמקצועיות הדרושה בקרב כל מטופל ומטופל על מנת לאתר בעיות פיזיות ונפשיות ולטפל בהן בדרכים הטבעיות , המקובלות והיסודיות ביותר של השיטה.
לגוף ולנפש ישנה השפעה ישירה זה על זו, תנו לנו לעזור לכם לאתר את הפתרונות עבור בריאותכם.