כאבי גב?

ידעת ש-80% מהישראלים בגיל ממוצע של  שנות הארבעים לחייהם סובלים מבעיות כאלה או אחרות הקשורות לכאבי גב? בשלב מסוים בחיים אנו מקבלים איתות מהגוף אשר משדר לנו מסר שהוא עובר שינוי (נגטיבי) ואינו יכול להתמודד טוב כבעבר עם שגרת היום שלנו…

הבעיות השכיחות שרבים מתלוננים עליהן הן: כאבי גב תחתון, כאבים לצוואר, כאבים בגב העליון ואזורים נוספים הקשורים באופן ישיר לעמוד השדרה.

היכן כואב לך?

השאירו פרטים למידע נוסף

מדוע רבים סובלים מכאבי גב?

חוסר פעילות גופנית. 
הקדמה בה אנו חיים מעניקה לרבים מהאוכלוסייה את האפשרות לא לעבוד קשה פיסית במהלך שעות העבודה, העניין הוא שפעילות כזו אינה מספיקה על מנת לחזק שרירים מרכזיים בגב ולכן לחלק גדול מהאוכלוסייה יש "גב חלש" יחסית לאדם אשר בשעות העבודה כן עושה שימוש פיסי בגופו. 

פעילות גופנית חיונית מאוד לגוף ומסייעת לחזק שרירים חשובים בגוף ובכך עושה אותו עמיד וחזק יותר להמשיך להתנהל ללא כאבים…

יציבה לא נכונה.
ממקום של בורות פעמים רבות אנו יכולים לבצע פעולת מסוימות באופן קבע אשר עלולים לפגוע לנו בתפקוד הגב. דוגמה בעניין היא העובדה שאחוז גבוה מהאנשים שיושבים במשך רוב שעות היום סובלים מכאבי גב.  חשוב לוודא שאתם מעניקים לגוף התנהלות וסביבה בריאים גם אם אינכם מרגישים כאב!

עומס יתר.
אנשים רבים מתחילים לסבול מכאבי גב בגלל פעולה אחת לא נכונה שעשו.
כיצד זה קורה? עמוד השדרה שלנו בנוי מחוליות אשר מחוברות באמצעות טבעות סחוס המכילות חומר מיוחד, אותו חומר יכול לספוג לחץ המתרחש שזמן שאנו מאמצים את הגוף… (בהרמת משהו כבד לדוג').
לכן, במצב בו מעמיסים לחץ גדול יותר ממה שהגב יכול לספוג אותן טבעות סחוס נפגעות. לרוב הדבר מתבטא בכאבי גב באופן קבוע… (עוצמת הכאב תלויה הרמת הפגיעה).

סיבות נוספות. 

השאירו פרטים למידע נוסף

כך אוסטיאופתיה תעזור לך עם כאבי הגב?

אחת היתרונות הגדולים של טיפול באמצעות אוסטאופתיה היא שיטת האבחון המעמיקה שמטפל עושה.
כמטפלים באוסטיאופתיה אנו מבינים שכדי לתת פתרון אמיתי, קודם כל חייב באמת להבין את מקור הבעיה. לכן אופן האבחון הוא מעמיק ונעשה בכמה שלבים…

לאחר איתור הבעיה המטפל יכול להתחיל "לעבוד" ולסייע לאזור החלש להתחזק באמצעות טכניקות טיפול שונות. הטיפול מתבצע תוך הבנה עמוקה בביו מכאניקה של הגוף, פיזיולוגיה ואנטומיה…

תוך פרק זמן קצר יחסית תרגישו הקלה בכאבי הגב ואיכות החיים שלכם ישתפרו…

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן