למה זה קורה לנו? למה אנחנו שומעים על זה כל כך הרבה??
מה למעשה גורם לבעיה הזאת להיות כזאת נפוצה?
תשובות במאמר שלפניכם.

גורמים נפוצים לכאבי גב תחתון

שאלו את עצמכם אם הגורמים שאנו מציינים כאן רלוונטים אליכם ועשויים להיות הגורם של כאבי הגב שלכם!

נתחיל:

  • פעילות גופנית- עד כמה אתם עוסקים בה ואם בכלל? חוסר בפעילות גופנית בהחלט יגרום לכאבי גב תחתון.
    לחילופין ייתכנו כאבי גב תחתון כתוצאה מפעילות גופנית שגויה.
  • משא כבד- אם בשגרה היום יומית שלך או באופי העבודה שלך הנך מרבה בהרמת משאות כבדים.
  • ישיבה ממושכת
  • כאבים שצצו בהתבגרות (גם לאחר גיל 30 עשויים להתחיל להבחין בכאב)
  • עישון, שתיית אלכוהול
  • כאבים שצצים במלך הריון
  • כאבים בעקבות עליה במשקל
  • יציבה שאינה תקינה
  • מצבי חרדה

    ועוד.

 

השפעה על חיי היום יום

ובכן, כאבי גב באופן כללי וכאבי גב תחתון בפרט משפיעים מאוד שלא לטובה על חיים היום יום, השגרה התקנית והסדירה וההרגשה במהלך היום.
זה יתחיל מחוסר נוחות ועשוי להגיע לכאב שמקרין לאזורים אחרים בגוף.
במקרים של כאבי גב תחתון המשפט שנאמר לרוב הוא ש "חייב לנוח" ויש שלוקחים את זה למקום של שכיבה ואז לא מבינים למה הכאב נעשה מוגבר… ובכן זה כיוון שההפך הוא הנכון ויש להימנע משכיבה ולהמשיך בפעילות רגילה אך מתונה.

טיפולי אוסטיאופתיה וכאבי גב

טיפולי אוסטאופתיה יטפלו במגוון כאבים וביניהם ישנם כאבי הגב.
במהלך השנים זכתה שיטת האוסטיאופתיה להצלחה רבה בייחוד בטיפול במקרים של כאבי גב.
השיטה דוגלת בטיפול טבעי, עדין, הדרגתי וללא התערבות כימית כל שהיא וללא תופעות לוואי.
השיטה נעשית על ידי המטפל במגע יד בלבד.
למידע נוסף >>>