כאבי גב במהלך ההיריון – הטיפול הנכון לאישה ההרה

אחוז גדול של נשים הרות סובלות מכאבי גב וגב תחתון בעקבות השינויים הגדולים שחלים על דופן בעקבות ההיריון.
לא ניתן לקבל טיפול תרופתי או פיזי מסוגים מסוימים בעקבות ההיריון וזה מקשה מאוד על האישה ההרה.
מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לשפר את הרגשתה ולהקל עליה במהלך הריאיון? קראו את המאמר הבא.

משקל העובר עם גדילתו משנה את האיזון והיציבה של האישה ההרה, זה בליווי השינויים ההורמונאליים והמתחים הנפשיים והפיזיים שכתוצאתם הרצועות באזור האגן, הירכיים והמפרקים יהיו גמישים מהרגיל והגוף יחוש בחוסר היציבות והאישה ההרה תרגיש את התעצמות הכאב עם גדיל העובר בכל חודש שיעבור יגביר כאבים פיזיים ובעיקר גב וגב תחתון.

איך ממשיכים הריון ללא טיפול תרופתי?

עולם האוסטאופתיה מציע טיפול עדין המותאם לכל אדם, תינוק עד בוגר וודאי שנשים הרות על מנת להקל על כאבים בצורה יסודית עד להעלמתו ללא התערבות תרופתית .
מדובר בטיפול מעולם הרפואה האלטרנטיבית שקיים מעל מאה שנים והתפתח עם כל שנה ושנה.
על מנת להמשיך את ההיריון באופן תקין, נעים וללא כאבי גב ניתן לקבל טיפול אוסטאופתי (ממוחה כמובן, בעל תעודה מוסמכת למקצוע זה) ובטיפול זה המטפל יגרום לאישה ההרה להגיע למצב של איזון, יציבות נכונה של הגוף והקלה גדולה עליו מהעומס שהגוף חש קודם.
מדובר בתהליך היכרות עם הגוף, הגורם הבעייתי עד להגעה לתוצאה לאט לאט עם כל טיפול כדי לא להקשות על הגוף שבו שוכן עובר וחשוב לזכור את זה ולכן המטפל יפעל בצורה כל כך עדינה.
אוסטאופתיק קליניק מציבה לעצמה את מטרת הטיפול שהיא לשפר את איכות חיי האישה ההרה לתת לה להרגיש שלפחות מהבחינה הזאת ניתן להקל עם כל הסערה הגדולה מכל כך הרבה בחינות שהגוף עובר במהלך הריונה.

אם יש פתרון אין כל סיבה להמשיך לסבול הרפואה המשלימה מציעה מגוון טיפולים היום, מגוון מאוד רחב ויעיל כדי להימנע מטיפול תרופתי ולעיתים גם אם היית רוצה לקחת טיפול תרופתי אינך יכול ממגוון סיבות ולכן העולם האוסטאופתי קיים כדי למנוע כאבים פיזיים שונים ולסייע לשיפור איכות חיים. אוסטאופתיק קליניק תוכל להעניק לאישה ההרה באמצעות הידע רב השנים והמקצועיות הרבה את ההרגשה הטובה ביותר להמשך הריון נעים וקל יותר.