טיפול טבעי בכאב עם אוסטאופתיה

על אף הפשטות בה ניתן לקבל משככי כאבים ללא מרשם רופא או משככי כאבים חזקים יותר עם מרשם רופא,
איגור - אוסטאופתיק קליניקמעדיפים רבים לפנות דווקא אל שיטות טיפול טבעיות יותר. יתר על כן, קיימים סוגים של כאבים אותם משככי הכאבים אינם מצליחים לשכך לטווח הארוך. אוסטאופתיה היא טכניקת טיפול המבססת על מגע ידני, המטפל מעסה ולוחץ על האזור תוך זיהוי נקודות המגע המתאימות. זאת כאשר, המגע מצליח להמריץ את פעילות מערכת החיסון באזור, את חידוש התאים ואת תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

מערכות גוף האדם ניחנות בכושר ריפוי מדהים, מערכת החיסון מסוגלת להילחם בזיהומים, לחדש תאים ולשקם את הגוף לאחר פגיעות משמעותיות. תחושת הכאב היא דרכו של הגוף לסמל כי משהו אינו מתקיים כשורה.

אלו סוגים של כאבים מתאימים לטיפול אלטרנטיבי?

• כאבי ראש מסוגים שונים.
  • כאבי גב בגילאים שוהים, בנשים בהריון, בספורטאים.
  • כאבים באזור השכמת, במפרקי היד, בכפות הידיים, בצוואר, כולל כאבים הנובעים מאוסטיאופורוזיס.
  • כאבי סיאטיקה.
  • פציעות ספורט.
  • בעיות גניקולוגיות וכאבים במהלך הריון או אחרי לידה.
  • כאבים הנובעים מדלקות או זיהומים.

אוסטאופתיה היא שיטת טיפול טבעית, אין כל מניעה לעשות בה שימוש בקרב נשים בהריון, ילדים קטנים או מבוגרים הנוטלים עשרות תרופות. המטפל מתמקד בעבודה על מערכות השרירים באזור הכואב ומעודד את הגברת פעילות מערכת החיסון. סיפורי ההצלחה מספרים על הקלה משמעותית בכאבי ראש כרוניים, כאבי גב, בעיות אורתופדיות בקרב ילדים  וגם הקלה במקרים של אסטמה.

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפולי אוסטאופתיה  מתבצעים בקליניקה תוך שימוש במיטת טיפולים מיוחדת, המטופל מתבקש ללבוש בגדים קלים ורפואיים. הטיפול כולל לחיצות, מתיחות קלות ועיסויים להגברת התנועה באזור, הפחתת הכאב ועידוד הריפוי הטבעי.  כל תכנית טיפול מתחיל באבחון רפואי אישי וממשיכה בסדרת טיפולים במהלכן בוחן המטפל את ההתקדמות ואת תגובות הגוף לטיפול. נציין כי ישנם מקרים בהם אפשר יהיה להסתפק בטיפול חד פעמי. המטפל הוא אשר קובע את היקף הטיפולים הדרוש בהתאם לאבחנה והמצב הגופני, הטיפולים מתבצעים בקליניקות פרטיות או מרפאות אלטרנטיביות.

מידע וטיפים נוספים בנושא אוסטאופתיה >>