טיפול אוסטאופתי בפעוטות ובילדים

מה הוא למעשה הטיפול האוסטאופתי ?

האוסטאופתיה היא בעצם טיפול באמצעות מגע יד בלבד.
כלומר אין אף לא רמז לטיפול תרופתי מלבד המגע הטבעי בתוך התהליך הזהץ
הטיפול האוסטאופתי מתמקד באבחון הבעיה ומתחילה בתהליך טבעי עד להגעה לתוצאה הרצויה שהיא למעשה שיפור איכות חיי המטופל.
רפואה זו הוכיחה את הצלחתה בעולם והיא מתבססת על ידע והבנה עמוקה בתחומים פיזיולוגיה, אנטומיה, ביו מכניקה וגוף האדם.
מתמחה בכאבי גב, צוואר, שכמות, כתפיים,סחרחורות, צלצולים באוזניים ועוד מגוון רחב.

היכן משתלבת האוסטאופתיה בעולם הילדים והפעוטות?

האוסטאופתיה מטפלת בבעיות ילדים מגוונות, למשל:

• בעיות מעיים.
  • בעיות שינה.
  • אי נוחות באזור הראש( עשוי לקרות בעקבות לידה).
  • דלקות אוזניים.
  • כאבי ראש.
  • אף סתום.
  • אסטמה וכ'.

הטיפול מוכח כמוצלח פעם אחר פעם משלב האבחון ועד לשלב הפתרון, מעבר למקצועיות חשובה לנו הדרך והיחס למטופל הקטן להנעים לו את החוויה הלא נעימה שבעקבותיה הגיע ולהעניק לו את היחס החם והטוב ביותר.

באיזה שלב נכנס הטיפול האוסטאופתי לתמונה?

לא ממתינים פשוט מגיעים לטיפול…מה שיותר מהר יהיה טוב יותר עבור הילד ויקל עליו בשלבי הגדילה שלו.
המטרה היא לשפר את איכות חייו לפתור את הבעיה משלביה ההתחלתיים על מנת לא להגיע למצב של החמרה חלילה.

הטיפול יתחיל בהכרות עם ההיסטוריה הרפואית של הילד או הפעוט במפגש ראשוני עם ההורים ורק לאחר מכן נבדוק את הילד עצמו, נאבחן את הבעיה ונמצא את הנקודה שלמעשה הובילה את הוריו לטיפול האוסטאופתי עבור ילדיהם.

בתום הבדיקה הממצאים יוסברו להורים תוך מתן פירוט על תכנית טיפולים המתאימה למצב שאובחן.

אצלנו באוסטאופתיק קליניק נשמח לתת מענה לכל שאלה והתייעצות בנוגע לבעיות  הרפואיות הדומות לאלו שציינו במאמר או אחרות שמתאימות לטיפול אוסטאופתי עבור ילדיכם.
נלווה אתם עד תום התהליך עד לפתרון הבעיה באופן יסודי ומעמיק.