בואו נדבר על הפגת כאבים באמצעות מגע יד בלבד…

תוכן עניינים

בעידן המידע בו אנו חיים קל מתמיד לקבל מידע מפורט וזמין אודות שיטות טיפול שונות אשר יכולות לסייע לכאבים שונים ומגוונים, היום נתעסק בעיקר בשיטות טיפול המציעות למטופל מענה טבעי לחלוטין תוך שימוש במגע יד בלבד…

רפואה משלימה כשינוי תפיסה

בעוד הרפואה הקונבנציונאלית נוהגת לסייע למטופל באמצעות מרשמים לתרופות שונות וניתוחים במקרה הצורך, הרפואה המשלימה מסייעת תוך גישה שונה לחלוטין אשר דוגלת במתן מענה טבעי ככל הניתן! חשוב לציין כבר בנקודה זו כי טיפול משלים אינו אמור להוות תחליף לרפואה המסורתית ובהחלט כדאי להיוועץ עם רופא אודות הבעיה מנה אתם סובלים. אך יחד עם זאת, ההמלצה היא להיפתח לשיטות טיפול נוספות רגע לפני שמקבלים החלטה וממהרים להכניס לגופנו תרופות אשר לא באמת פותרות את הבעיה אלא רק מספקות מענה ממוקד לסימפטום עצמו.

אודות שיטות טיפול טבעיות לחלוטין

  • אוסטיאופתיה – היא שיטת טיפול וותיקה אשר נחשבת יחסית לחדשה בישראל אך כבר עוזרת לאין ספור אנשים במתן מענה לכאבים שונים. מדובר בשיטת טיפול טבעית לחלוטין המתבצעת על ידי אוסטאופט (מומחה לאוסטיאופתיה) ויכולה לסייע למגוון רחב של בעיות כגון כאבי גב, ברכיים, צוואר, ראש טיפול אוסטאופתיהוהרשימה עוד ארוכה. השיטה מבוססת על הבנה ולימודים בתחומים שונים ומגוונים הכוללים בין היתר פיזילויגה, ביו מכניקה ואנטומיה של הגוף. שיטה זו נחשבת ליעילה מאוד לבעיות הקשורות לעמוד השדרה (בעיות בגב, בצוואר, פריצת דיסק, בלט דיסק וכד) והוכיחה את יעילותה בלא מעט מקרים כשיטה שמספקת תוצאות יחסית באופן מהיר.
  • שיאצו – היא שיטת טיפול וותיקה שמקורה ביפן ומהווה אבן דרך בתרבות היפנית בכל הקשור לגישה ולפילוסופיה שהיא מציעה. משמעות המילה שיאצו היא "לחיצת אצבע" מאחר וגם שיטה זו מבוססת על מגע יד בלבד ללא שום עזרים נלווים במהלך הטיפול. שיטת הטיפול שיאצו מבוססת על ההנחה כי הגוף שלו מכיל ערוץ אנרגיה כאשר נקודות שונות הנקראות מרדיאנים משפיעים באופן ישיר על האיזון של הנפש והגוף אשר מופעים אחת מהשנייה. בטיפול שיאצו המטפל מאתר ומאזן ערוצים חסומים ועל ידי כך עוזר לזרימה תקינה של אנרגיה בגוף, דבר המשפיע על הבריאות שלנו ומסייע למגוון רחב של בעיות.
  • כירופרקטיקה – היא שיטת טיפול מוכרת יחסית בארצנו וגם במקרה הזה שם הטיפול כבר אומר די הרבה על הגישה הכללית, משמעות המילה "כירופרקטיקה" היא למעשה "ביצוע עם הידיים". גם כאן מדובר בשיטת טיפול וותיקה אשר החלה את דרכה עוד בשנת 1895 ונמצאת היום כמעט בכל העולם. בשנים האחרונות שיטת טיפול זו מקבלת במה גם בקרב הרפואה הרגילה ומשולבת גם בקופות החולים השונות כשיטה משלימה הנחשבת ליעילה לבעיות הקשורות לעמוד השדרה בעיקר.

 

מרפאת כאב – אוסטאופתיק קליניק

המרפאה מתמחה בשיטת הטיפול אוסטיאופתיה ומציעה למטופל שלל שיטות טיפול מאותה משפחה כאשר כולן מבוססות על מגע יד בלבד ומתן מענה טבעי לחלוטין ללא שימוש בעזרים חיצוניים. אם גם אתם סובלים מכאבים, אנו מזמינים אתכם לבקר וליהנות מאבחון מקצועי חינם ללא התחייבות…

אולי יעניין אותך גם:

טיפול טבעי לכאב

טכנולוגיית IDD - טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב ובעיות עמוד שדרה כולל פריצות דיסק / בלט דיסק!

דילוג לתוכן