איך להתמודד עם גב תחתון תפוס?

אוף, נפתס לי הגב. נראה כי קשה למצוא אדם שיכול להגיד שאינו סבל לפחות פעם אחת מגב תפוס, אולי זו שגרת החיים המהירה והלחוצה שמשפיעה לא פעם על איכות חיינו ועל בריאותנו. אם תחשבו על זה, דברים רבים השתנו מבעבר ונכון להיום רובינו משתכרים מעבודה שאינה דורשת מאמץ פיסי אשר מאפשר לגוף את התנאים להתחזק ולפתח את השרירים באופן טבעי. מסיבה זו אצל רובינו השרירים של הגב התחתון אינם חזקים מספיק, ומספיק מצב בודד של הרמת משקל שיאתגר את הגב יתר על המידה ואתם יכולים למצוא את עצמכם עם גב תפוס וקושי לנהל יום באופן כשיר ושיגרתי.

הגב התחתון כבר תפוס, מה כדאי לעשות..

במידה והינכם מחפשים טיפול טבעי ויעיל לגב תפוס, "אוסטאופתיק קליניק" ממליצה לך להתנסות בטיפול אוסטיאופתיה, מטופלים רבים מספרים כי לאחר טיפול אחד הרגישו הקלה משמעותית. לאלו מכם ששומעים את השם בפעם הראשונה, אוסטיאופתיה היא שיטת טיפול ותיקה המבוססת על טיפול באמצעות מגע יד בלבד. אוסטאופט הוא אדם מלומד אשר עבר הכשרה מקצועית המעניק לו את הידע הדרוש והכלים להעניק טיפול למגוון רחב של בעיות.זה כבר פה וצריך להתמודד, במצב של גב תחתון תפוס הדבר הראשון שכדאי לציין הוא להימנע מתנועות חדות מידי ומהרמת משקל כבד על מנת למנוע מצב של החרפת המצב.
מאחר ובריאות זה דבר אינדיבידואלי הדבר הראשון שכדאי לעשות במצב בו אתם מרגישים כאבים חזקים זה לפנות לרופא לבדיקה רפואית. אם אתם מרגישים כי לא מדובר במשהו חמור אך בכל זאת אתם מעוניינים לטפל בכאב ולהפחיתו באופן מהיר יותר ההמלצה היא לפנות לרופאה המשלימה המציעה לא מעט פתרונות טבעיים אשר מוכיחים את יעילותם עם אלפי מטופלים שעושים שימוש בשיטות השונות מידי יום.

טיפול אוסטיאופתיה נחשב לטיפול טבעי לחלוטין מאחר ובזמן כל משך הטיפול לא נעשה שימוש בשום כלי עזר חיצוני מלבד ידיו של המטפל. אוסטיאופתיה מתאימה לכל אדם בכל גיל את האפשרות להתנסות בשיטת הטיפול ועבור כל מטופל מתבצע טיפול ייחודי המבוסס על הבעיה האישית של המטופל.
אנו מזמינים אותך לאבחון מקצועי ללא עלות וללא התחייבות, למידע נוסף…

איך להימנע מגב תחתון תפוס?

• ובכן, הטיפ הראשון ואולי היעיל ביותר הוא פשוט לחזק את שרירי הגב התחתון על מנת שיהיה להם יכולת טובה יותר למצב של עומס. אם כבר זמן מה שאתם חושבים לעצמכם שהגיע הזמן להכניס קצת פעילות גופנית לשגרת היום יום, הנה סיבה נוספת שאולי הפעם תגרום לכם גם לחבר פעולה למחשבה. פעילות גופנית תחזק את שרירי הגב ותעניק כך שיקטנו הסיכויים שתסבלו מכאבי גב תחתון.
  • עוד דרך טובה להימנע מגב תפוס שישבש לכם את התוכניות זה פשוט להימנע מהרמת משקל מופרז. אז נכון שאתם יכולים להעביר את כ-ל הקניות מהסופר בפעם אחת, נכון שזה יחסוך לכם ללכת פעם נוספת אל הרכב אבל זה לא הכי בריא לגב. היו מודעים לגב שלכם וליכולת שלו ואל תעמיסו עליו יתר על המידה, זה עלול לעשות רק בעיות… חלקו את המשקל ליותר פעמים ואל תתביישו לבקש עזרה משעת הצורך. שימו את האגו בצד שצריך, שתי אנשים יכולים להרים משקל תוך חלוקה בין השניים אז נהגו בחוכמה שזה נוגע לגב שלכם.
  • לשלב רפואה משלימה מגישה של מניעה היא דרך מצוינת לשמור על גוף וגב בריא יותר, הכוונה היא ללכת לטיפול אחת לתקופה גם אם מרגישים מצוין. מניעה היא הגישה שצריכה להוביל שמדובר בבריאות, הרבה יותר חכם לבצע פעולות ששומרות על הבריאות מטיפול במצב של חולי או מוגבלות.

הגב תפוס ואתם מחפשים טיפול טבעי? מרגישים מצוין ורוצים לשמור על המצב הקיים? אוסתאופתיק קליניק מזמינה אותך ליהנות מהיתרונות שיש לאוסטיאופתיה להציע.