אוסתאיפותיה לנשים בהריון

טיפול אוסטאפותיה בזמן ההיריון…

השינויים בגוף האישה במהלך ההיריון מביאים עמם עומס משמעותי על מערכות הגוף. נשיאת משקל העובר
טיפול לאישה בהיריוןוהקילוגרמים הנוספים המצטברים במהלך ההיריון מביאים עמם כאבי גב. כ-50% מהנשים סובלות במהלך הריון מכאבי גב תחתון, בחלק מהמקרים מדובר בכאבים מאוד חזקים. בעזרת אוסטאופתיה ניתן יהיה להביא להקלה בכאב תוך שימוש בשיטה טבעית אשר אינה מביאה עמה תרופות או כימיקלים אסורים לשימוש במהלך הריון. למעשה, אוסטאופתיה היא שיטת טיפול אלטרנטיבית טבעית לחלוטין, היא מתבססת על לחיצות, עיסויים ומגע.

כאבי גב, כאבי שרירים וכאבים נוספים מלווים את האישה גם לאחר הלידה. הטיפול האוסטואופתי מציע לאישה מענה וליווי לכל אורך הדרך, המטפל מלווה את האישה במהלך ההיריון ולאחר הלידה. במקרים של לידת מלקחיים, יוכל המטפל לסייע גם לתינוק הרך בשיכוך כאבים והמרצת תהליך הריפוי של הגוף.

גורמים לכאבים במהלך הריון

1. מחלות רקע של האישה.
  2. שינויים במשקל הגוף, יציבה, היחלשות שרירי הבטן ועומס על הברכיים ועל חוליות עמוד השדרה.
  3. הפרשת הורמונים הפוגעים ביציבות עמוד השדרה והאגן.
  4. כאב פסיכולוגי הנגרם מלחצים נפשיים ומתח.

תכנית טיפול מומלצת לנשים בהריון

בעבור כל אישה בהריון תורכב תכנית טיפול אישית המתבססת על בדיקת אבחון. לרוב, טיפול אחד בחודש יספיק בכדי להביא להקלה בכאב ולהמריץ את תהליכי הריפוי של הגוף. אוסטאופתיה משמשת גם להכנת הגוף לקראת הלידה או זירוז לידה במקרים בהם ההיריון נמשך מעבר לשבוע 40 ללא סימני צירים. חשוב להדגיש כי הטיפול מתבצע תוך שימוש בטכניקות מגע עדינות אשר אינן כרוכות בכאב או שימוש בתרופות.

היתרונות של הטיפול באים לידי ביטוי בהפחתת כאבים במהלך ההיריון, תוך התמקדות במניעת כאבי גב. כמו כן, הטיפול חיוני להגברת גמישות האגן ותעלת הלידה במטרה להקל על כאבי הלידה. אוסטאופתיה מומלצת בעבור נשים המבקשות לעבור תהליך לידה טבעי ללא שימוש באפידורל. מטפלים בעלי מומחיות טיפול בנשים בהריון מרכזים את הטיפולים גם בשחרור לחצים המופעלים על ראש העובר לקראת סוף ההיריון. הטיפול בעובר יוכל למנוע בעתיד בעיות כמו פליטות מרובות או קשיי הנקה.

הכול בנושא טיפול אוסטאופתיה >>